Sharon

Super snelle levering. Kwaliteit is echt perfect, vooral de foto’s komen heel erg mooi naar voren toe. Mijn vriendin vond het erg leuk! Zeker een aanrader!👌🏼❤️

Esther

Goede service, helemaal tevreden. Mooi doekje gekregen.

Suzanne Woesthuis

Zeer goede kwaliteit en snelle levering. Top!

Mick

Scherp geprijsd en snel geleverd. De ontwerptool werkt heel chill!

Femke

Spandoek is geheel naar wens te ontwerpen, makkelijk en overzichtelijk. Meteen wat ballonnen er bij besteld, ideaal! Snelle levering en het spandoek heeft erg scherpe foto's en tekst. Easy! Aanrader... Spandoek is geheel naar wens te ontwerpen, makkelijk en overzichtelijk. Meteen wat ballonnen er bij besteld, ideaal! Snelle levering en het spandoek heeft erg scherpe foto's en tekst. Easy! Aanrader dus!

Maarten

Super handige site. Onze vriendengroep heeft er al zeker wel 4 doekjes besteld, altijd prima Geleverd. Wel even met ringen bestellen, anders is het ophangen wat lastig haha ;)

Karen

Bij verjaardagsdoekje een spandoek besteld voor een verjaardag. Prima bevallen; goede prijs, goed klantcontact en snelle levering!

Chris Hudepohl

Ze hebben aan ons een goede klant gehad aangezien we voor iedere verjaardag in de vrienden groep langs kwamen. Het maken van een spandoek gaat sneller als met de hand en de kwaliteit is top!

Stefanie

Goede kwaliteiten en mooie doeken worden er gemaakt! Top

Pim

Heel mooi doekje en ook zeker niet duur.
Heel mooi doekje en ook zeker niet duur.
Had voor het bestellen even gebeld of het doekje er binnen 3 dagen kon zijn omdat wij een beetje laat waren. Dit was gelukkig geen probleem. Super bedankt!