Snel en makkelijk te ontwerpen, goede kwaliteit en snel geleverd

Frank

Makkelijk te ontwerpen, snelle levering en goede kwaliteit.

Super!!snelle levering

Heel mooi en kwalitatief goed spandoek. Echt supersnel geleverd.
Groete verrassing voor de jarige Sara.

Marielle

Uitstekende ervaring, snelle levering, prima kwaliteit van het doek, zeer makkelijk zelf te ontwerpen en mooie prijs/kwaliteit verhouding. Zeker voor herhaling vatbaar.

Het spandoek was van goede kwaliteit, de tekst en foto´s komen erg mooi op het doek te staan! Ook werd het doek snel geleverd. Het ontwerpen van het doek ging ook erg makkelijk en was duidelijk... Het spandoek was van goede kwaliteit, de tekst en foto´s komen erg mooi op het doek te staan! Ook werd het doek snel geleverd. Het ontwerpen van het doek ging ook erg makkelijk en was duidelijk uitgelegd.

Heel goed. Mooi doek geworden. Goede kwaliteit en snel gekeverd!

Geert

Heel goede service. enkele malen gebeld i.v.m. uitleg bestelling en werd keurig en snel geholpen. Gevraagd of de spandoeken wel op een uiterste datum binnen moesten zijn maar daar heeft het bedrijf... Heel goede service. enkele malen gebeld i.v.m. uitleg bestelling en werd keurig en snel geholpen. Gevraagd of de spandoeken wel op een uiterste datum binnen moesten zijn maar daar heeft het bedrijf keurig voor gezorgd.

Tamara

De tweede keer dat ik hier een spandoek heb besteld. Hele goeie service! Werd heel snel gereageerd op mijn mail met een vraag en de levering was ook beide keren erg snel. Spandoeken zagen er ook... De tweede keer dat ik hier een spandoek heb besteld. Hele goeie service! Werd heel snel gereageerd op mijn mail met een vraag en de levering was ook beide keren erg snel. Spandoeken zagen er ook super goed uit. Mocht ik weer wat nodig zijn zal ik hier zeker weer bestellen!!