Kars Klapwijk

Betrouwbaar, snel, klantvriendelijk en enorm service gericht. Een bedrijf waaraan je je thuis aan toevertrouwd.

Kevin

Wij waren op zoek naar huurders voor ons appartement en kwamen uiteindelijk bij Hubbs terecht.

Zij hebben ons snel geholpen & een extra is toch wel de gegarandeerde maandelijkse huur! Dat geeft je toch wat extra zekerheid.

Maar gelukkig hebben zij op zeer korte termijn huurders voor ons gevonden! Top service!

Ramon

Zeer tevreden over de service en persoonlijke touch! Hubbs heeft me zowel bij de aankoop als de verhuur van mijn beleggingspand uitstekend geadviseerd.

Tessa

Vanwege een nieuwe uitdaging in het buitenland had ik twee opties. Mijn huis verkopen of verhuren. Omdat ik zekerheid wil dat ik over twee jaar weer terug kan naar mijn eigen huis heb ik voor de... Vanwege een nieuwe uitdaging in het buitenland had ik twee opties. Mijn huis verkopen of verhuren. Omdat ik zekerheid wil dat ik over twee jaar weer terug kan naar mijn eigen huis heb ik voor de tweede optie gekozen. Ik ben erg blij met de snelle service en de vriendelijkheid van Hubbs.

Frank

Vanwege werk in het buitenland heb ik via Hubbs mijn woning verhuurd. Supersnel geregeld en duidelijke communicatie.