DH van Selm

Prima partner om je woning te verhuren. Prima bereikbaar en duidelijke afspraken. kortom: gewoon geen gedoe!

FRB

Vriendelijke en professionele behandeling!

roel

Wij hebben per vandaag onze tweede woning verhuurd aan HUBBS. Tot nu toe is de samenwerking erg goed en duidelijke begeleiding. Professioneel en goed daar staat HUBBS voor

Vicari demir

Prima en snel geregeld
Heb hubbs daarna aanbevolen bij een paar kennissen die de zelfde positieve ervaringen hebben als wij
Geen toeval dus.

Nanine Koning

Door wisseling van baan naar een andere stad wilde we onze woning verhuren. Dit zelf doen was geen optie en via via in contact gekomen met Hubbs. Dit was super snel geregeld, hele fijne mensen en... Door wisseling van baan naar een andere stad wilde we onze woning verhuren. Dit zelf doen was geen optie en via via in contact gekomen met Hubbs. Dit was super snel geregeld, hele fijne mensen en zeer professioneel opgepakt. Zeer tevreden en kan ze aan iedereen aanraden.

R vd Kooi

Ik heb mijn huis verhuurd via Hubbs. In het kort: Een professionele en snelle afhandeling. Een ander pluspunt is de bereikbaarheid. Ook buiten kantooruren kon ik met mijn vragen terecht. Zeker een... Ik heb mijn huis verhuurd via Hubbs. In het kort: Een professionele en snelle afhandeling. Een ander pluspunt is de bereikbaarheid. Ook buiten kantooruren kon ik met mijn vragen terecht. Zeker een aanrader als je overweegt je woning te verhuren.

De Vree

Goede service, er wordt snel en adeqaat gehandeld. Door de verhuur van meerdere woningen is het fijn om goede partner als Hubbs te hebben.

Mibuso

Zo denk je hoe moet ik het aanpakken met de verhuur van mijn woning en even snel nam hubbs het voor mij uit handen! Binnen een dag was alles geregeld en wij zijn nog steeds erg gelukkig met Hubbs.... Zo denk je hoe moet ik het aanpakken met de verhuur van mijn woning en even snel nam hubbs het voor mij uit handen! Binnen een dag was alles geregeld en wij zijn nog steeds erg gelukkig met Hubbs. Duidelijke communicatie en echt totaal geen omkijken meer naar. Lekkere korte lijnen en duidelijke communicatie.

Stefan van der Meulen

Enige tijd geleden via een kennis in contact gekomen met het bedrijf Hubbs.
Inmiddels is onze woning verhuurd via Hubbs en heb ik de contacten als zeer prettig ervaren.
Het is zeker een...
Enige tijd geleden via een kennis in contact gekomen met het bedrijf Hubbs.
Het is zeker een aanrader om met hen in zee te gaan.

Stoop

Contact gehad met Ruud,

Zeer profecioneel in zijn handelen en eerlijk en doortastend in de afspraken die we hebben gemaakt.

Prima organisatie! Mijn volgende woning (mocht...
Contact gehad met Ruud,

Prima organisatie! Mijn volgende woning (mocht die er komen) gaat op zeker ook via deze partij de verhuur in!