Ruud van Gorkom

Na het overlijden van onze ouders hebben mijn broer en ik ons ouderlijk huis veranderd van een donkere gedateerde, naar een lichte woning met hedendaags comfort. Het contact met HUBBS bij het maken... Na het overlijden van onze ouders hebben mijn broer en ik ons ouderlijk huis veranderd van een donkere gedateerde, naar een lichte woning met hedendaags comfort. Het contact met HUBBS bij het maken van goede afspraken over borg, huur en toezicht en ook de overdracht, was zakelijk en prettig. We kijken uit naar een huurperiode waarin HUBBS zorg draagt voor alle zaken met de nieuwe bewoners, en wij geen bemoeienis hebben met eventuele technische storingen of hun verhouding tot de omgeving van ons huis.

Paule Wehmann

Vanaf het eerste contact direct een goed gevoel, zowel bij de contactpersoon als de bedrijfsvoorwaarden. Ook al leek COVID even roet in het eten te strooien bleef het contact open en prettig. Vanaf het eerste contact direct een goed gevoel, zowel bij de contactpersoon als de bedrijfsvoorwaarden. Ook al leek COVID even roet in het eten te strooien bleef het contact open en prettig.

De contractuele en financiele afhandeling verloopt soepel wat het gevoel van vertrouwen verder versterkt.

Reactie Verhuur Zeker:

Bedankt Paule voor de goede review. Leuk om te lezen.

PPBP Hoekstra

Ik verhuur momenteel 2 woningen aan Hubbs en ik heb een erg goede ervaring. Korte lijnen, ze reageren snel en komen hun afspraken na. Je staat ook direct in contact met het beheer team en ze zijn... Ik verhuur momenteel 2 woningen aan Hubbs en ik heb een erg goede ervaring. Korte lijnen, ze reageren snel en komen hun afspraken na. Je staat ook direct in contact met het beheer team en ze zijn ook beschikbaar op zaterdag. Erg fijn om de zekerheid te hebben dat je woning een jaar verhuurd is.

Reactie Verhuur Zeker:

Bedankt voor de uitgebreide en positieve beoordeling. Erg leuk voor ons als team te lezen.

Tineke Kerkkamp

Goed bedrijf. Prettige benadering, goede communicatie. Alles is tot in de puntjes geregeld.

Reactie Verhuur Zeker:

Bedankt voor uw positieve beoordeling.

Caja

Positief. Duidelijke communicatie en afspraken

Reactie Verhuur Zeker:

Bedankt Caja. Goed om te horen.

Astrid Tiggelaar

Wij verhuurder sinds korte tijd aan Hubbs. Tot op heden steeds prettig persoonlijk contact en snelle reacties in de communicatie. Rendement niet geheel naar tevredenheid maar mogelijk beïnvloed door... Wij verhuurder sinds korte tijd aan Hubbs. Tot op heden steeds prettig persoonlijk contact en snelle reacties in de communicatie. Rendement niet geheel naar tevredenheid maar mogelijk beïnvloed door COVID-19.

Reactie Verhuur Zeker:

Dank voor de positieve beoordeling. Helaas raakt COVID-19 ook de verhuur- en expat branche. Bedankt voor het begrip en jullie vertrouwen.

Rijschool Awin

Goed geholpen. Profieneel

Rob

De heren weten van aanpakken. Prettig persoonlijk contact. Snel schakelen. Absoluut een aanbeveling!

Reactie Verhuur Zeker:

Dat is een mooi compliment. Bedankt!

Sandra

Zeer goed en professioneel met kern woorden als goed concept ,vriendelijk ,flexibel,serieus,enthousiast,het na komen van afspraken

Reactie Verhuur Zeker:

Bedankt voor de positieve beoordeling. Fijn om te horen dat jullie tevreden zijn.

Martens

Wij hebben een aantal maanden geleden onze woning verhuurd aan Hubbs en zijn tot op heden super tevreden en blij met onze keuze. Duidelijke afspraken en nette bewoners!