Rob

De heren weten van aanpakken. Prettig persoonlijk contact. Snel schakelen. Absoluut een aanbeveling!

Reactie Hubbs | Verhuur Zeker:

Dat is een mooi compliment. Bedankt!

Sandra

Zeer goed en professioneel met kern woorden als goed concept ,vriendelijk ,flexibel,serieus,enthousiast,het na komen van afspraken

Reactie Hubbs | Verhuur Zeker:

Bedankt voor de positieve beoordeling. Fijn om te horen dat jullie tevreden zijn.

Martens

Wij hebben een aantal maanden geleden onze woning verhuurd aan Hubbs en zijn tot op heden super tevreden en blij met onze keuze. Duidelijke afspraken en nette bewoners!

Goede ervaring tot op heden. Goed contact en alle afspraken nagekomen

Van der Weele

Sinds oktober pretttig contact met Hubbs en alle opties doorgenomen, hierna tot overeenstemming gekomen Zeer tevreden met het verhuurmodel en professionele begeleiding. Kan niet anders zeggen dat... Sinds oktober pretttig contact met Hubbs en alle opties doorgenomen, hierna tot overeenstemming gekomen Zeer tevreden met het verhuurmodel en professionele begeleiding. Kan niet anders zeggen dat verhuren op deze manier veel rustgevender is. Hubbs is een leuke partij om mee te werken en komen afspraken netjes na. Ik hoop op een langdurige samenwerking!!

Reactie Hubbs | Verhuur Zeker:

Dank voor uw positieve beoordeling. Wij kijken ook uit naar een prettige en langdurige samenwerking.

Corry Hoogstraten

Ze houden zich niet aan afspraken en plaatsen alleen positieve reviews!!!

Reactie Hubbs | Verhuur Zeker:

Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u niet tevreden bent en een negatieve review heeft geplaatst. Zoals besproken met elkaar is een huurvoorstel 30 dagen geldig en na deze periode is het... Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u niet tevreden bent en een negatieve review heeft geplaatst. Zoals besproken met elkaar is een huurvoorstel 30 dagen geldig en na deze periode is het mogelijk dat wij door een gewijzigd beleid/besluit van de gemeente het huurvoorstel moeten herzien. Wij vinden het nogmaals erg vervelend, maar helaas hebben wij op sommige zaken geen invloed.
Wij vragen al onze verhuurders om een review achter te laten en gelukkig zijn dit veel positieve reviews. Feedback Company is een onafhankelijk feedback platform en alle reviews die voldoen aan de richtlijnen van Feedback Company zullen worden getoond.

B Weeterings

Vlot, vriendelijk en duidelijk bovendien is niets teveel en wordt er goed meegedacht.

Reactie Hubbs | Verhuur Zeker:

Bedankt Ben voor de mooie beoordeling. Leuk om te horen!

C-M-C Bouwkundig Adviesbureau bv

Mensen met verstand van zaken. Hebben de liefde voor het vak en om het juist te doen naar mens en omgeving.

Reactie Hubbs | Verhuur Zeker:

Bedankt voor de positieve beoordeling. Altijd leuk om te horen!

Met elke medewerker verloopt het contact soepel en snel. Hubbs heeft veel te bieden voor een verhuurder en alles wat wordt beloofd is nagekomen en ze schromen niet om extra inspanning te leveren als... Met elke medewerker verloopt het contact soepel en snel. Hubbs heeft veel te bieden voor een verhuurder en alles wat wordt beloofd is nagekomen en ze schromen niet om extra inspanning te leveren als dat nodig is. Wij gaan zeker een tweede keer voor een jaar verhuren via Hubbs

Netjes geholpen

Reactie Hubbs | Verhuur Zeker:

Bedankt voor de positieve beoordeling.