saase

Reageren snel ,accuraat en komen professioneel over ,nemen je alle zorg uit handen voor je woning die je verhuurd , ik zou ze zeker aanraden aan mensen die een woning te verhuren hebben .

Reactie Hubbs | Verhuur Zeker:

Bedankt voor de mooie review Henri. Erg leuk om te horen! Met vriendelijke groet, Team Hubbs

Franssen

Prettig contact, toegankelijk en meedenkend team!

Bedankt voor je review Matthias. Dat is heel mooi om te horen. Mvg, Team Hubbs

Bob

Betrouwbaar bedrijf om je woning bij in de verhuur te zetten. Regelen alles keurig netjes. Goed bereikbaar en komen afspraken na. Met Hubbs in contact gekomen omdat zij ook de huur door betalen als... Betrouwbaar bedrijf om je woning bij in de verhuur te zetten. Regelen alles keurig netjes. Goed bereikbaar en komen afspraken na. Met Hubbs in contact gekomen omdat zij ook de huur door betalen als de woning tussentijds leeg staat. Ontlasten je van werkelijk alles dus. Zeker aan te raden en niets aan minpunten van kunnen vinden.

Reactie Hubbs | Verhuur Zeker:

Ontzettend bedankt voor de beoordeling en het mooie compliment Bob. Met vriendelijke groet, Team Hubbs

Ruud van Gorkom

Na het overlijden van onze ouders hebben mijn broer en ik ons ouderlijk huis veranderd van een donkere gedateerde, naar een lichte woning met hedendaags comfort. Het contact met HUBBS bij het maken... Na het overlijden van onze ouders hebben mijn broer en ik ons ouderlijk huis veranderd van een donkere gedateerde, naar een lichte woning met hedendaags comfort. Het contact met HUBBS bij het maken van goede afspraken over borg, huur en toezicht en ook de overdracht, was zakelijk en prettig. We kijken uit naar een huurperiode waarin HUBBS zorg draagt voor alle zaken met de nieuwe bewoners, en wij geen bemoeienis hebben met eventuele technische storingen of hun verhouding tot de omgeving van ons huis.

Paule Wehmann

Vanaf het eerste contact direct een goed gevoel, zowel bij de contactpersoon als de bedrijfsvoorwaarden. Ook al leek COVID even roet in het eten te strooien bleef het contact open en prettig. Vanaf het eerste contact direct een goed gevoel, zowel bij de contactpersoon als de bedrijfsvoorwaarden. Ook al leek COVID even roet in het eten te strooien bleef het contact open en prettig.

De contractuele en financiele afhandeling verloopt soepel wat het gevoel van vertrouwen verder versterkt.

Reactie Hubbs | Verhuur Zeker:

Bedankt Paule voor de goede review. Leuk om te lezen.

PPBP Hoekstra

Ik verhuur momenteel 2 woningen aan Hubbs en ik heb een erg goede ervaring. Korte lijnen, ze reageren snel en komen hun afspraken na. Je staat ook direct in contact met het beheer team en ze zijn... Ik verhuur momenteel 2 woningen aan Hubbs en ik heb een erg goede ervaring. Korte lijnen, ze reageren snel en komen hun afspraken na. Je staat ook direct in contact met het beheer team en ze zijn ook beschikbaar op zaterdag. Erg fijn om de zekerheid te hebben dat je woning een jaar verhuurd is.

Reactie Hubbs | Verhuur Zeker:

Bedankt voor de uitgebreide en positieve beoordeling. Erg leuk voor ons als team te lezen.

Tineke Kerkkamp

Goed bedrijf. Prettige benadering, goede communicatie. Alles is tot in de puntjes geregeld.

Reactie Hubbs | Verhuur Zeker:

Bedankt voor uw positieve beoordeling.

Caja

Positief. Duidelijke communicatie en afspraken

Reactie Hubbs | Verhuur Zeker:

Bedankt Caja. Goed om te horen.

Astrid Tiggelaar

Wij verhuurder sinds korte tijd aan Hubbs. Tot op heden steeds prettig persoonlijk contact en snelle reacties in de communicatie. Rendement niet geheel naar tevredenheid maar mogelijk beïnvloed door... Wij verhuurder sinds korte tijd aan Hubbs. Tot op heden steeds prettig persoonlijk contact en snelle reacties in de communicatie. Rendement niet geheel naar tevredenheid maar mogelijk beïnvloed door COVID-19.

Reactie Hubbs | Verhuur Zeker:

Dank voor de positieve beoordeling. Helaas raakt COVID-19 ook de verhuur- en expat branche. Bedankt voor het begrip en jullie vertrouwen.

Rijschool Awin

Goed geholpen. Profieneel