Deskundigheid

Kort, inhoudsvol traject.

Persoonlijk en doelgericht.

jorieke de visser

Heel positief.

Dat ze meedenken met jouw.

Jurrian v/d Born

Ik heb het als prettig ervaren en kan het zeker aanbevelen!!

Ze staan klaar voor de klant/cliënt en geven goed advies.

Ik heb ontzettend veel baat gehad bij de studiekeuzetest die ik heb mogen volgen bij Verhoeks & Provily. Ik wist totaal niet wat ik wilde en door de gesprekken en de tests kwam er een studie uit...

De gesprekken waren erg fijn. Hierdoor kwam ik ook dingen tegen die ik eerder niet over mezelf wist.

Ik wist niet wat voor studie ik hierna moest doen, door middel van de test ben ik er wel achter gekomen wat nu precies bij mij past. Ik nog steeds blij met de uitkomst!

x

Positief en met goed resultaat

De tijd die het traject kost; de verschillende gesprekken en heldere opbouw hierin; huiswerkopdrachten waren erg goed.

Elles

Door het loopbaantraject kreeg ik een duidelijke bevestiging van mijn interesses en mijn niveau wat ervoor gezorgd heeft dat ik ga studeren!

De gesprekken waren leuk!

Erg aardig en meedenkend. Goede analyses. Lekker glas water ;)

Goede manier van benadering naar de cliënt toem

Ontzettend fijne coachingsgesprekken met volledige aandacht voor de cliënt. Tijdens de gesprekken goede handvatten gekregen om mee verder te kunnen en het vertrouwen om door te gaan.

De cliënt wordt zelf aan het denken gezet. Dit gebeurt op een fijne en natuurlijke manier, waardoor de cliënt een grote stap vooruit kan zetten.

Mathijs Biemond

Ik vond het duidelijk en doelgericht. Ik voelde me echt geholpen!