Deskundigheid
Resultaat
Gesprekken
Tests
Communicatie

Ik heb een zeer goede ervaring gehad. Het was duidelijk wat je voor de volgende afspraak moest doen en tijdens de afspraken werd er goed naar mij geluisterd. Door middel van de opdrachten krijg je...

Er werd goed geluisterd naar wat ik wel en niet leuk vind. Tijdens de gesprekken werden de opdrachten uitgebreid besproken die ik gemaakt had, en kwam er een duidelijke conclusie uit.

In 1 woord gezegd gewoon super...ga zo door.. geweldig werk doen jullie..

Goede begeleiding... fijne sfeer.. wij zijn gewoon heel blij dat we dit gedaan hebben..

Fijne gesprekken en duidelijke tests!

Heel overzichtelijk de uitkomsten bespreken en duidelijk samenvatten.

Goede en efficiënt werkmethode.

Goed in omgang met klanten

Alexander Mol

Ik heb het studiekeuzetraject gevolgd bij Verhoeks & Provily. De gesprekken waren constructief en met een duidelijk doel. Het kwam duidelijk naar buiten dat ze ervaring hebben met het helpen bij een...

Wat ik erg waardeer was de professionaliteit. De gesprekken waren erg concreet, wat mij aansprak. Ook de tests waren duidelijk van een hoog niveau.

Arnaud

Een ervaren en deskundig bureau.

Je leert een hoop over jezelf. Lang niet alles wist je van jezelf en dat leidt tot leuke dingen

Elena Both

Super, het is heel goed geregeld! De testen geven een heel goed beeld van je persoonlijkheid.

Communicatie

Heb er veel aan gehad

Betrokken, deskundig. Goed op de hoogte van wat ik wil

Zeer enthousiast en gedreven

Sarah Vink

Ik vond het leuk om de gesprekken met Evelyne te houden, ook ben ik blij dat er iets duidelijks uitgekomen is. Ik heb haar advies opgevolgd.

er wordt geordend gewerkt en er wordt goed gecommuniceerd met de klant. Ook vond ik Evelyne heel aardig