Deskundigheid
Gesprekken
Tests
Communicatie

Heb er veel aan gehad

Betrokken, deskundig. Goed op de hoogte van wat ik wil

Zeer enthousiast en gedreven

Sarah Vink

Ik vond het leuk om de gesprekken met Evelyne te houden, ook ben ik blij dat er iets duidelijks uitgekomen is. Ik heb haar advies opgevolgd.

er wordt geordend gewerkt en er wordt goed gecommuniceerd met de klant. Ook vond ik Evelyne heel aardig

De testen geven veel inzicht

Anneleen Slagman

Ik was hier omdat ik was gestopt met de pabo. En omdat ik niet precies wist wat ik wou doen ben ik het traject gestart. Ik had toen het vermoeden dat ik accountancy wil gaan doen. De tests hebben...

Ik voelde me meteen op mijn gemak.
En het motiveerde mij ook om het traject serieus te volgen omdat je serieus werd getest en ook de resultaten besprak

Heel positief

Monica Verhoeven

Heel fijne gesprekken en professioneel!

-Goede communicatie wat betreft afspraken en locatie
-Mooi gedetailleerd verslag!
-Heel fijne gesprekken met coach

Mandy

Fijn in communicatie, duidelijke opdrachten. Meedenkend.

Kwam op mij over als deskundig en ervaren.

ac van antwerpen

Heel fijn en goede uitleg super fijn gesprekken gehad

deskundig

Machteld Haase

Verhoeks & Provily heeft bij mij ervaren als uitstekend! Vanaf het begin tot het einde wordt je echt heel goed begeleid om tot een goede keus te komen. Die keus maak je uiteindelijk ook zelf,...

- Evelyne stelde mij echt heel erg op mijn gemak en luisterde echt heel erg goed!
- Ik vond het ook echt goed dat je uiteindelijk echt zelf kiest, en niet dat er is uit komt 'rollen' en dat is het.
- Je krijgt een heel uitgebreid rapport mee ter afsluiting, en dat is echt heel uitgebreid en dat vind ik echt goed! Zo heb je nog iets om later naar terug te kijken en is het niet bij de laatste afspraak ook echt klaar en kan je de informatie die je te weten bent gekomen, alleen maar vertellen.