Deskundigheid
Resultaat
Tests
Gesprekken
Communicatie

Fijn traject gehad bij Verhoeks & Provily. De gesprekken zijn heel fijn en je voelt je begrepen. Tijdens de gesprekken is er genoeg aandacht voor kwaliteiten en verbeter-/ aandachtspunten.

Hendrik Smaal

Ik heb het traject bij VP als erg prettig ervaren. Het probleem dat je hebt, wordt goed opgelost. Ze hebben het beste met je voor en dat merk je!

Je merkt dat er veel deskundigheid aanwezig is. Dit merk je vooral in de vraagstelling.

Ik ben geweldig goed geholpen in 2 trajecten. Ik weet nu waar ik goed in ben en wat ik wil. De gesprekken waren professioneel en ik ben veel zekerder van mijzelf geworden.

Ze houden het persoonlijk, vragen goed door en komen uit bij dromen die je eigenlijk had weggestopt.

L.Withaar

Mijn ervaring met Verhoeks & Provily is erg goed. Gedurende het traject, in de gesprekken, heb ik me heel ontspannen gevoeld. Dat maakte dat ik aan het eind van het traject tevreden ben met de...

Ik voelde me erg op mijn gemak, mede doordat Evelyne een prettig persoon is om mee in gesprek te zijn. Ze luistert aandachtig naar alle informatie die je deelt.

Marius van Zanten

Onze ervaring met Provily en Verhoeks is positief geweest. Wij hebben gemerkt dat zij verstand van zaken hebben maar ook oog hebben voor de menselijk kant van de kandidaten.

Ik heb een goede/fijne ervaring gehad. Er werd echt naar mij geluisterd en meegedacht.

Ze luisterd goed en denkt heel erg mee

Heel bijzonder dat binnen drie gesprekken er een geweldige karakterschets ligt met een studieadvies. Ik gun iedere jongere zo'n prachtig traject, waar je je verdere leven profijt van hebt!

Ik kijk met veel plezier terug op mijn studiekeuzetraject bij Verhoeks & Provily. Vanaf het eerste gesprek goed en leuk contact, goede gesprekken achter de rug en serieuze testen gemaakt waaruit ook...

De geduldigheid en gezellige, informele sfeer. Je kunt er echt jezelf zijn!

Klaas-Jan van der Maas

Een uitstekend bureau. vriendelijk en duidelijk. de testen waren soms wel wat lang.

vriendelijk, luisterend, duidelijk

Xanne-Li Olbertijn

Heel positief, fijne en professionele omgang met de cliënt.

Je voelt je serieus genomen, waardoor het traject soepel verloopt.