Verhoeks & Provily Advies

Verhoeks & Provily Advies Ook benieuwd naar feedback over de webshop Verhoeks & Provily Advies? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company29
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Verhoeks & Provily Advies met 9/10. Gebaseerd op 29 ervaringen.
Deskundigheid
Klantgerichtheid
Resultaat
Tests
Gesprekken
Communicatie

Claudi
Claudi

Een sterk punt van Verhoeks & Provily is dat ze heel professioneel zijn. Evelyne stelde goede vragen, waar ik ook redelijk gemakkelijk antwoord op kon geven, maar met al die vragen kwamen we een heel eind verder.
Ook is het erg fijn dat ik een verkort traject kon volgen, zodat ik binnen niet al te lange tijd een rapport had.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb een heel goede ervaring opgedaan met verhoeks & provily! er was nogal wat haast bij mijn studiekeuze, maar hierin heeft evelyne mij ontzettend goed begeleid, zodat ik me toch nog op tijd bij een studie kon aanmelden. bij het eerste gesprek had ik meteen al een goed gevoel over het traject, en dit is alleen maar toegenomen. de tests waren wel het lastigste onderdeel, maar er kwam wel echt een resultaat uit, waar ik mezelf ook helemaal in herkende. het is echt goed geweest dat ik het traject heb gevolgd. zonder dit traject had ik wat ik nu ga doen nooit bedacht.

Verhoeks & Provily Advies 1 beoordeling

Fijn traject gehad bij verhoeks & provily. de gesprekken zijn heel fijn en je voelt je begrepen. tijdens de gesprekken is er genoeg aandacht voor kwaliteiten en verbeter-/ aandachtspunten.

Hendrik Smaal
Hendrik Smaal

Je merkt dat er veel deskundigheid aanwezig is. Dit merk je vooral in de vraagstelling.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb het traject bij vp als erg prettig ervaren. het probleem dat je hebt, wordt goed opgelost. ze hebben het beste met je voor en dat merk je!.

Uitstekend (10/10)

Ze houden het persoonlijk, vragen goed door en komen uit bij dromen die je eigenlijk had weggestopt.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik ben geweldig goed geholpen in 2 trajecten. ik weet nu waar ik goed in ben en wat ik wil. de gesprekken waren professioneel en ik ben veel zekerder van mijzelf geworden.

L.Withaar
L.Withaar

Ik voelde me erg op mijn gemak, mede doordat Evelyne een prettig persoon is om mee in gesprek te zijn. Ze luistert aandachtig naar alle informatie die je deelt.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mijn ervaring met verhoeks & provily is erg goed. gedurende het traject, in de gesprekken, heb ik me heel ontspannen gevoeld. dat maakte dat ik aan het eind van het traject tevreden ben met de uitslag. veel dingen wist ik eigenlijk al maar nu kreeg ik er bevestiging op en dat maakt dat ik nu tot actie over kan gaan. stappen kan ondernemen en kan gaan doen wat dicht bij mijn hart ligt. wetend dat je daarin geen verkeerde keus maakt, je kunt het onderbouwen waarom je het zo leuk vindt en dat is voor mij persoonlijk belangrijk.

Marius van Zanten

Onze ervaring met provily en verhoeks is positief geweest. wij hebben gemerkt dat zij verstand van zaken hebben maar ook oog hebben voor de menselijk kant van de kandidaten.

Goed (8/10)

Ze luisterd goed en denkt heel erg mee

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb een goede/fijne ervaring gehad. er werd echt naar mij geluisterd en meegedacht.

Verhoeks & Provily Advies 1 beoordeling

Heel bijzonder dat binnen drie gesprekken er een geweldige karakterschets ligt met een studieadvies. ik gun iedere jongere zo'n prachtig traject, waar je je verdere leven profijt van hebt!.

Zeer goed (9/10)

De geduldigheid en gezellige, informele sfeer. Je kunt er echt jezelf zijn!

Score voor Verhoeks & Provily Advies:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik kijk met veel plezier terug op mijn studiekeuzetraject bij verhoeks & provily. vanaf het eerste gesprek goed en leuk contact, goede gesprekken achter de rug en serieuze testen gemaakt waaruit ook een serieus resultaat kwam. er werd tijd voor mij genomen, verschillende keuzes bekeken en een inhoudelijk goed rapport verstrekt. kan niet anders zeggen dan dat het traject top was! bedankt!.

Klaas-Jan van der Maas
Klaas-Jan van der Maas

vriendelijk, luisterend, duidelijk

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Een uitstekend bureau. vriendelijk en duidelijk. de testen waren soms wel wat lang.

Bedrijfsinformatie

Wij zijn V&P.

Een adviesbureau dat weet wat kiezen voor jou betekent: dat de keuze voor een studie of het nemen van een stap in je loopbaan heel bepalend is. Daar willen wij je graag bij helpen. Onze focus ligt daarbij op jouw talent en persoonlijke ontwikkeling. Als gediplomeerd psychologen hebben wij alles in huis om jou een goed gefundeerde keuze te helpen maken. Voor onze trainingen, coachings- en assessmenttrajecten hebben wij deze kernwaarden:

Doelgericht: ook wij willen weten wat he
Adres
Wijnhaven 42