Deskundigheid
Tests
Gesprekken
Communicatie

Jari Oudshoorn

Erg fijn, goede hulp, niet alleen op gebied van opleidingen maar ook persoonlijk. De enige reden waarom ik het mensen niet zou aanbevelen is de prijs van het traject

Het vertrouwen in de gesprekken, de ruimte om vrij te zeggen en denken.

Ik heb een zeer goede ervaring gehad. Het was duidelijk wat je voor de volgende afspraak moest doen en tijdens de afspraken werd er goed naar mij geluisterd. Door middel van de opdrachten krijg je...

Er werd goed geluisterd naar wat ik wel en niet leuk vind. Tijdens de gesprekken werden de opdrachten uitgebreid besproken die ik gemaakt had, en kwam er een duidelijke conclusie uit.

In 1 woord gezegd gewoon super...ga zo door.. geweldig werk doen jullie..

Goede begeleiding... fijne sfeer.. wij zijn gewoon heel blij dat we dit gedaan hebben..

Fijne gesprekken en duidelijke tests!

Heel overzichtelijk de uitkomsten bespreken en duidelijk samenvatten.

Goede en efficiënt werkmethode.

Goed in omgang met klanten

Alexander Mol

Ik heb het studiekeuzetraject gevolgd bij Verhoeks & Provily. De gesprekken waren constructief en met een duidelijk doel. Het kwam duidelijk naar buiten dat ze ervaring hebben met het helpen bij een...

Wat ik erg waardeer was de professionaliteit. De gesprekken waren erg concreet, wat mij aansprak. Ook de tests waren duidelijk van een hoog niveau.

Arnaud

Een ervaren en deskundig bureau.

Je leert een hoop over jezelf. Lang niet alles wist je van jezelf en dat leidt tot leuke dingen

Elena Both

Super, het is heel goed geregeld! De testen geven een heel goed beeld van je persoonlijkheid.

Communicatie

Heb er veel aan gehad

Betrokken, deskundig. Goed op de hoogte van wat ik wil

Zeer enthousiast en gedreven