Deskundigheid
Gesprekken
Tests
Communicatie

Marlies

Fijn coachingsgesprek met Joanne gehad, ze heeft me meer inzicht gegeven in mijn valkuilen en tips om deze te 'dichten'. Zeker aan te bevelen voor o.a. startende jonge ondernemers.

Zeer prettige communicatie!

Goede contacten. snelle afspraken.

Een goed traject met waardevolle info en kennis

Een prettig en professioneel bedrijf! Joanne weet de juiste vragen te stellen en gaat het gesprek open aan.

- Sterke gesprekken
- Brede toetsing

Ik vond de testen en opdrachten duidelijk. (loopbaanbegeleiding). Het helpt mij in een bepaalde richting.

Ik vond dat er goed geluisterd werd. Respectvolle benadering.

Ik ben super blij dat ik het traject aangegaan ben met verteld en provily. Ik heb er heel veel van geleerd en kan het meenemen voor de toekomst. Er is een mooi plan voor de toekomst uitgekomen waar...

Goed luisteren en kijken/inschatten wat ik nodig had en meedenken waardoor we samen bij het eindresultaat gekomen zijn wat ik super mooi vind en waar ik heel veel aan had.
Het is heel breed geweest waardoor ik veel over mezelf te weten ben gekomen wat ik de rest van mijn leven mee kan nemen.

Hele goede begeleiding en fijne gesprekken gehad.

De persoonlijke gesprekken en aandacht die je krijgt. Er wordt goed naar je geluisterd en de tijd voor je genomen.

Ik ben zeer tevreden met de diensten die Verhoeks en Provily bieden. Nemen de tijd en luisteren naar wat je te zeggen hebt en waar je naar op zoek bent en leggen alles goed uit. Ik heb dankzij...

Ik vond mijn psycholoog heel professioneel. Ze luisterde actief en aandachtig. Zij gaf mij het gevoel dat ik centraal stond. Eerder had ik ook een coach maar die stelde zichzelf heel erg centraal in...

Het zich goed in een ander kunnen verplaatsen.

Marinda

Fijne, open gesprekken gehad met Evelyne. Goed inzicht gekregen in mijn eigen kwaliteiten. Goed advies gekregen voor de toekomst.

- Open
- Hartelijk
- Vertrouwd
- Denken out of the box, wat heel verfrissend werkt.
- Persoonlijk vond ik het ook fijn dat Evelyne zelf met opleiding en jobs kwam die bij mij zouden kunnen passen. Duidelijke handvatten voor de toekomst.