Deskundigheid
Gesprekken
Tests
Communicatie

J.J.W. Nieuwland

Fijne gesprekken, relaxed, helpen echt mee naar het zoeken van opleidingen wat erg fijn is

Uitslagen van de testen gaven daadwerkelijk een goed beeld van mij waar ik soms zelf niet eens op zou kunnen komen, dat vind ik erg goed. Verder per opleiding gekeken wat het best bij mij zou passen, ook heel erg fijn, dat geeft een duidelijk beeld.

Een zeer positieve ervaring
Had toen ik er aan begon niet verwacht dat het me ook egt verder zou helpen ik heb egt veel over mezelf geleerd

Saskia

Ik heb fijne gesprekken gehad met Evelyne. Ze is een rustig persoon die je ruimte geeft om te praten en duidelijke uitleg geeft over de testen.

Marlies

Fijn coachingsgesprek met Joanne gehad, ze heeft me meer inzicht gegeven in mijn valkuilen en tips om deze te 'dichten'. Zeker aan te bevelen voor o.a. startende jonge ondernemers.

Zeer prettige communicatie!

Goede contacten. snelle afspraken.

Een goed traject met waardevolle info en kennis

Een prettig en professioneel bedrijf! Joanne weet de juiste vragen te stellen en gaat het gesprek open aan.

- Sterke gesprekken
- Brede toetsing

Ik vond de testen en opdrachten duidelijk. (loopbaanbegeleiding). Het helpt mij in een bepaalde richting.

Ik vond dat er goed geluisterd werd. Respectvolle benadering.

Ik ben super blij dat ik het traject aangegaan ben met verteld en provily. Ik heb er heel veel van geleerd en kan het meenemen voor de toekomst. Er is een mooi plan voor de toekomst uitgekomen waar...

Goed luisteren en kijken/inschatten wat ik nodig had en meedenken waardoor we samen bij het eindresultaat gekomen zijn wat ik super mooi vind en waar ik heel veel aan had.
Het is heel breed geweest waardoor ik veel over mezelf te weten ben gekomen wat ik de rest van mijn leven mee kan nemen.