Deskundigheid
Resultaat
Gesprekken
Tests en opdrachten
Communicatie

V&P is betrokken, luistert aandachtig en luistert naar de vraag achter de vraag.

De test met daarbij de duidelijke uitleg zorgt ervoor dat ik beter in kaart heb wat zijn sterke en minder sterke kanten zijn, zodat ik dat kan gebruiken tijdens de keuze voor een opleiding of werk.

Liesbeth

Na de trajecten voor mijn dochters ook zelf het traject bij Joanne doorlopen. Wat een verrijking om met haar te sparren en bevestigd te krijgen wat je kwaliteiten zijn!

- heldere informatie vooraf
- tijdens traject alle rust, ruimte en veiligheid om samen te ontdekken wat echt bij mij past

De gesprekken met Joanne waren erg prettig. Ze weet de juiste vragen te stellen en luistert goed naar je verhaal. Ze straalt rust en deskundigheid uit. Ze helpt je te reflecteren op je motieven,... De gesprekken met Joanne waren erg prettig. Ze weet de juiste vragen te stellen en luistert goed naar je verhaal. Ze straalt rust en deskundigheid uit. Ze helpt je te reflecteren op je motieven, keuzes en ideeën. Stelt kritische vragen daarbij maar steekt zonodig ook een hart onder de onder de riem.

Professioneel
Betrokken
Oprecht luisterend oor
Goede adviezen zonder sturend te zijn
Oog voor persoonlijke aspecten, niet enkel focus op zakelijke loopbaan
Goede combi van testen, gesprekken en opdrachten (versterken elkaar over en weer)
Uitgebreide rapportage na afloop
Steeds bevestiging van nieuwe afspraken en reminder

Anneloes

Ik heb het loopbaantraject als nuttig ervaren. Ik voelde me al snel steeds meer op mijn gemak in de gesprekken en had echt het idee dat er naar me geluisterd werd en ik voelde me ook serieus genomen... Ik heb het loopbaantraject als nuttig ervaren. Ik voelde me al snel steeds meer op mijn gemak in de gesprekken en had echt het idee dat er naar me geluisterd werd en ik voelde me ook serieus genomen in mijn wensen en ideeën. Daarnaast vond ik de begeleiding (in combinatie met de tests/opdrachten) kundig en goed gefundeerd. Bijzonder om te merken hoe snel in het traject Joanne al een goed beeld had van wie ik ben en echt tot de kern kwam.

Veel kennis, vertrouwde sfeer, snel een beeld vormen/tot de kern komen van iemand.

Anne Bos

Zeer goed

persoonlijke aandacht

Arine

Het loopbaantraject gaf mij beter inzicht in mijzelf als persoon en de baan die bij mij past.

Doelgericht, persoonsgericht en eerlijkheid. Dit zijn de drie belangrijkste kwaliteiten die ik als zeer positief heb ervaren bij V&P.

Betrokkenheid
Vaardigheid samenvatten en doorvragen sterk aanwezig
Vertrouwen
Helderheid en overzicht

Ik vond het een hele fijne ervaring, ik heb er erg veel aan gehad en van geleerd!

Heel persoonlijk
Goede uitleg over alles

Luuk Doorgeest

Mijn ervaring bij V&P was erg fijn. Na het inschrijven en toelating tot het programma maak je drie afspraken, en mijn eerste indruk leek alsof dat te weinig zou zijn. Helemaal als je weinig tot geen... Mijn ervaring bij V&P was erg fijn. Na het inschrijven en toelating tot het programma maak je drie afspraken, en mijn eerste indruk leek alsof dat te weinig zou zijn. Helemaal als je weinig tot geen idee hebt wat voor richting je op wil in de toekomst, in mijn geval. Enkel V&P heeft het tegenovergestelde van mijn verwachtingen bewezen.
De eerste afspraak gaf mij veel vertrouwen. Ik kon mijn verhaal kwijt en wat de struikelblokken zijn op school/werk/vrijetijds niveau. Joanne luistert aandachtig naar je en heeft hier en daar een positieve opmerking over kenmerken over jezelf; dingen die je zelf voor lief neemt bijvoorbeeld. Dit gaf mij weer een fris zelfbeeld en ik kon meer helder nadenken over mijn eigen toekomst, vrijwel zonder echt vast te lopen (wat voorheen het euvel was).
De tweede afspraak was gericht op de huiswerkopdrachten die je meekreeg, en daaruit kwamen nieuwe inzichten. Positieve en - als je ze zo wilt benoemen - negatieve aspecten van jezelf, en punten waarop je kan ontwikkelen. Maar ook terugkerende gevoelens (zoals bij mij weinig trotsheid en zelfvoldoening in werk en school) leert Joanne je niet zo hard voor jezelf te zijn, maar meer te focussen op de punten waar je het meest mee overweg kan. Bij mij voelde het aan als een proces dat aan je voorbijglijd, zonder me druk te maken over wat ik niet ben maar wat ik wél ben. Ook vond ik de testen die je op de computer moest maken bijzonder grondig en de uitkomsten daarvan uitermate verassend. Op sommige aspecten denk je laag te scoren maar scoor je hoog, of andersom. Tevens focus je je ook op studies deze afspraak.
De derde afspraak gaat echt concreet over de studie(s) die bij je past. Je begint met de belangrijkste dingen die je in een studie wilt zien op te sommen, en markeert met een checklist per studie of daar sprake van is. Zeer verduidelijkend, en al vrij snel heb je het resultaat in handen. Oftwel, het doel van het onderzoek is behaald.

- Zakelijk gericht, maar Joanne geeft genoeg ruimte om tussen het programma door je verhaal te doen. Dus ik voelde me altijd prettig.
- Zeer analytisch onderzoek. Joanne heeft mij beoordeeld...
- Zeer analytisch onderzoek. Joanne heeft mij beoordeeld vanuit het perspectief van een psycholoog en uit het perspectief van iemand met kennis over de huidige markt van studies.
- Grondige testen geven inzicht voor het bedrijf en de klant

Wim Fieret

Ik heb het gevoel dat ik nu precies de goede handvatten heb om de goede beslissing te maken waarnaartoe ik overstap. De gesprekken waren erg goed, als ik een feedbackpuntje zou moeten geven is het... Ik heb het gevoel dat ik nu precies de goede handvatten heb om de goede beslissing te maken waarnaartoe ik overstap. De gesprekken waren erg goed, als ik een feedbackpuntje zou moeten geven is het dat 1.5 uur eigenlijk te kort is, 2 uur zou in mijn beleving prettiger zijn.

De combinatie coach en psycholoog is elkaar versterkend.