Deskundigheid
Gesprekken
Tests en opdrachten
Communicatie

Lianne

Wat werd ik fijn ontvangen en geholpen! Heb er veel aan gehad!

De combinatie van testen en gesprekken vind ik erg goed.
De combinatie van testen en gesprekken vind ik erg goed.
Daarnaast ook heel goed om aan de slag te gaan met de opdrachten en daar ook familie/vrienden bij te betrekken. Het geeft een mooi compleet beeld.

A van der Wiel

Veel van geleerd, ook over hoe je zelf bent en wat je talenten zijn.

Goede communicatie, duidelijke en verhelderende gesprekken!

Vriendelijke werknemers, en echt het gevoel dat je gehoord wordt en er naar een doel toegewerkt wordt.

Doelgericht, sociaal, goede communicatie, kwaliteit.

Marinda Van der Marel

De tests, opdrachten en gesprekken hielpen bij het helder krijgen van mijn loopbaanpijlers. En daarmee kan ik nu op zoek naar ander werk. Ik heb het als een fijn proces ervaren. De gesprekken duren... De tests, opdrachten en gesprekken hielpen bij het helder krijgen van mijn loopbaanpijlers. En daarmee kan ik nu op zoek naar ander werk. Ik heb het als een fijn proces ervaren. De gesprekken duren lang, maar dat is juist erg prettig omdat je dan lekker de diepte in kan.

Goede luisterhouding
Goede analyserende vaardigheden
Onbevoordeelde en open houding
Aanmoedigend en vertrouwen uitstralend

Mechelien de Winter

Fijn om dit traject te volgen, heeft me veel inzichten gegeven.

Fijne sfeer, doelgerichte gesprekken.

Janneke Simons

Fijne gesprekken gehad, ook n.a.v. de testen! De testen zijn,ondanks dat het moeilijk was om ze te maken, met een resultaat dat bij mij past.

Goede testen. Fijne plek waar het gesprek is. Betrokken op je verhaal.

Lilian Vis

Er werd fijn meegedacht ook kregen we snel een reactie.

Duidelijke afspraken en u heeft goed door hoe mensen in elkaar zitten. Daarnaast bent u ook duidelijk wat ik goed kan waarderen!

Ivo Straver

Goede ervaring met een duidelijke uitleg en onderbouwing van de resultaten/uitkomsten door middel van de juiste vragen te stellen in de opdrachten & en de online testen!

Geïnteresseerd, meedenkend en adviserend naar wat het beste voor mij is. Enige minpuntjes waren:
- Soms wachten op de paar minuten uitloop van haar gesprekken met andere cliënten die ze voor mijn gesprek had
- Dat het voor mij iets duidelijker had mogen zijn dat het in totaal om 3 gesprekken gaat ipv 4.

Reactie V&P Talent en ontwikkeling:

Fijn dat je zo tevreden bent over het traject en dank voor je positieve feedback! Persoonlijke aandacht staat bij V&P altijd centraal, hierdoor lopen sommige gesprekken weleens een paar... Fijn dat je zo tevreden bent over het traject en dank voor je positieve feedback! Persoonlijke aandacht staat bij V&P altijd centraal, hierdoor lopen sommige gesprekken weleens een paar minuutjes uit. Nogmaals dank voor het volgen van het traject!

Marianne Brouwer

Super leuk!

Communicatie en duidelijkheid

Jorian van der Mel

Fijne gesprekken, heldere uitleg en snelle reacties op mail.

Klantgericht