Deskundigheid
Gesprekken
Tests en opdrachten
Communicatie

Cille van der Velde

Ik ben tevreden over V&P en heb er veel aangehad.

Fijne persoonlijke gesprekken
Goede testen
Overzichtelijk eindresultaat

Joline Sturkenboom

Heel erg fijn! Voelt je snel op je gemak en er wordt echt gekeken naar wie jij bent en wat jij nodig hebt.

Zie hierboven

Gert-Jan

Hele fijne gesprekken gehad. Deskundig begeleid tijdens mijn loopbaantraject met uiteindelijk een mooi eindresultaat waarmee ik zelf aan de slag kon gaan

Er wordt goed geluisterd.

Leen Hak

Het loopbaan-coaching-traject heb ik ervaren als een fantastische ontdekking. Het was als een ontdekkingsreis die ik met steeds meer nieuwsgierigheid naar de toekomst, uitwandelde.
Mooi om te...
Mooi om te ontdekken wie ik ben, wat ik ten diepste wil, wat ik kan/bij me past. Alsof de puzzelstukjes ineens op z'n plaats vielen en pasten.

En dan aan de slag. Ge-wel-dig!

Joanne heeft een prettige aanpak met een mix van 'warm - persoonlijk' en 'kordaat - zakelijk'

Gerdiene

Joanne heeft onze dochter enorm geholpen met het kiezen van een studie die bij haar zou passen.

Joanne is hartelijk en kan goed luisteren.

Teunis van Dieren

Sloot supergoed aan bij mijn verwachting en vraag

Luisterend oor, flexibel en erg behulpzaam

D. Sanderse

Ik heb een leerzame ervaring gehad waarin ik mijzelf beter heb leren kennen en mijn mogelijkheden.

Oprechte interesse en inhoudelijk goede onderbouwing.

Corrie

V&P is mij goed bevallen. Ik heb door het traject zelfinzicht gekregen en daardoor ook een ander perspectief op mijn loopbaan. Tip: in advertenties ook ervaringen delen van klanten die het traject... V&P is mij goed bevallen. Ik heb door het traject zelfinzicht gekregen en daardoor ook een ander perspectief op mijn loopbaan. Tip: in advertenties ook ervaringen delen van klanten die het traject al langer geleden volgden. Kort na het traject zal iedereen waarschijnlijk nog voor z'n nieuwe keuze zijn. De vraag is hoe klanten zich na jaren in hun nieuwe beroep voelen.

Communicatie over de mail wat betreft voorbereidingen voor tests en opdrachten was heel duidelijk.

Jaco en Nelleke van der Hoek

Onze kinderen hebben door dit traject een goed zicht op de vervolgstappen van hun studiekeuze.

snelle actie en duidelijke communicatie

Vidya

De testen en gesprekken vullen elkaar goed aan. Er is ruimte om alles te bespreken en daardoor komt er steeds meer zicht op datgene waar je goed in bent en gelukkig van wordt. Het profiel dat eruit... De testen en gesprekken vullen elkaar goed aan. Er is ruimte om alles te bespreken en daardoor komt er steeds meer zicht op datgene waar je goed in bent en gelukkig van wordt. Het profiel dat eruit rolt is verrassend en bevestigend. Voor mij was het absoluut de moeite waard om het traject te volgen!

Klantgericht en onbevooroordeeld het gesprek voeren.