Deskundigheid
Gesprekken
Tests en opdrachten
Communicatie

Lisa Chan / Leger des Heils

De gesprekken verliepen prettig en van te voren werd een duidelijke uitleg gegeven. De testen vond ik interessant en ik werd gedwongen om te kijken naar mijn kwaliteiten en vaardigheden.

Door de gesprekken en testen zijn er verschillende punten naar voren gekomen die ik belangrijk vind. Deze punten neem ik ook mee bij het zoeken naar een nieuwe baan.

R. Provily

Bij V&P heb ik een loopbaantraject gevolgd en ik ben erg tevreden met het verloop van dit traject. Het heeft mij nieuwe inzichten gegeven op het gebied van persoonlijkheid en werk.
Joanne is...
Joanne is kundig, klantgericht en fijn in de samenwerking en communicatie.

Kundigheid, klantgericht, prettige en ontspannen sfeer.

Alieke

Van het eerste kennismakingsgesprek tot het laatste gesprek aan toe heb ik het contact met Joanne als prettig ervaren. Ze is punctueel, doelgericht en weet waar ze het over heeft.

Goede en heldere communicatie, duidelijke feedback en bruikbare tips en adviezen voor het vervolg.

Tabitha

Fijn loopbaantraject gehad met een voor mij mooi resultaat. Nu aan de bak om er ook echt iets mee te gaan doen.

Deskundig, klantgericht, mooie locatie. Uitgebreide testen waardoor er een gefundeerde onderbouwing is. Dat is erg prettig!

Annemiek

Fijne, helpende en inzichtgevende gesprekken.

Afgebakend traject, waarin gezocht wordt naar een antwoord op de vraagstelling. In het zoeken naar antwoorden is er oog voor eigen persoonlijkheid, capaciteiten en kwaliteiten. Helder advies en... Afgebakend traject, waarin gezocht wordt naar een antwoord op de vraagstelling. In het zoeken naar antwoorden is er oog voor eigen persoonlijkheid, capaciteiten en kwaliteiten. Helder advies en rapportage.

Joëlla Rottier

Ik heb een hele goede ervaring met V&P! Voor mij was het erg waardevol om dit traject te volgen, want het heeft me een veel beter inzicht gegeven in mezelf en mijn kwaliteiten en interesses. De... Ik heb een hele goede ervaring met V&P! Voor mij was het erg waardevol om dit traject te volgen, want het heeft me een veel beter inzicht gegeven in mezelf en mijn kwaliteiten en interesses. De begeleiding is deskundig, professioneel en persoonlijk.

Deskundig, professioneel, persoonlijke benadering

Mirjam van Zuidland

Fijne persoonlijke begeleiding!

Goede testen die een volledig beeld van je geven. Goed om de uitslagen te bespreken met de desbetreffende persoon, om zo extra duidelijkheid te krijgen over de uitslag voor het onderzoek, maar ook... Goede testen die een volledig beeld van je geven. Goed om de uitslagen te bespreken met de desbetreffende persoon, om zo extra duidelijkheid te krijgen over de uitslag voor het onderzoek, maar ook als persoon zelf om dan tegelijk meer uitleg te krijgen.
Sterk dat de uiteindelijke 'top 3' van opleidingen door de persoon zelf gemaakt worden...

Joël Vis

Fijne ervaring gehad met mevrouw Van Boven. Ze is zeer deskundig en heeft mij een goed beeld gegeven van mijn sterke en zwakke punten. Dit alles maakt het voor mij makkelijker om een studiekeuze te... Fijne ervaring gehad met mevrouw Van Boven. Ze is zeer deskundig en heeft mij een goed beeld gegeven van mijn sterke en zwakke punten. Dit alles maakt het voor mij makkelijker om een studiekeuze te maken.

Ik vond het rapport dat uit de tests is gekomen over mijn persoonlijkheid erg handig. Ook het eindrapport is een handig naslagwerk. Deskundige en aardige mensen.

Anoniempje

Best een goed bedrijf

Je word goed geholpen

Cille van der Velde

Ik ben tevreden over V&P en heb er veel aangehad.

Fijne persoonlijke gesprekken
Goede testen