Fijne website en winkel.

J.P. van Dijck

‘s avonds besteld, de volgende morgen kon deze worden opgehaald

Evert van Lieshout

Mengverf besteld en kreeg netjes een telefoontje dat mijn kleur niet te maken was em dorect ook een oplossing in een naastliggende kleur. Verfhuys dacht mee wat erg fijn was!

Piet

Ruim voldoende keuze in merken. Mengen van speciale kleuren geen probleem. Goede kwaliteit muurverf met het rendement zoals te verwachten.

Amke Fokkema

Ik ben een lastige klant die vier dagen achter elkaar bestelde. En niet alles in een keer. Maar alles stond dezelfde dag nog klaar. Super service. Ik ga hier vaker me verf bestellen en zeker nu met... Ik ben een lastige klant die vier dagen achter elkaar bestelde. En niet alles in een keer. Maar alles stond dezelfde dag nog klaar. Super service. Ik ga hier vaker me verf bestellen en zeker nu met ons nieuwe huis. Heb ik nog meer verf nodig.

E. Gaal

Voor de 1e keer online bij dit bedrijf besteld. Alles prima in orde vanaf bestelling tot levering.

Tania

Ik heb een hele goede ervaring met Verfhuys Breda. De medewerkers die mij te woord hebben gestaan zijn heel vriendelijk en hebben mij heel goed geholpen. Ik zal hier zeker nog een aankoop doen!

Sanne Boersma

Makkelijke website, mooie prijzen en snel geleverd!

Hanneke Slagmolen

Goed geholpen

Eric Peijs

Via on-line een bestelling geplaatst voor een test potje muurverf