Harold

Goede prijs!

Scherpe prijs

prive

Diversen bestellingen van het jaar gedaan. allemaal correct en netjes geleverd

bestelling wordt correct afgehandeld en kwaliteit is goed.

zorgen dat akties op de website ook meegeleverd wordt. Ik had een bestelling gedaan van over euro 60 aan verf gedaan. Wat zou betekenen een gratis kwast. deze was niet meegeleverd. Na declaratie... zorgen dat akties op de website ook meegeleverd wordt. Ik had een bestelling gedaan van over euro 60 aan verf gedaan. Wat zou betekenen een gratis kwast. deze was niet meegeleverd. Na declaratie hierover is dit zeer correct afgehandeld

Tanja

Goed, uitstekende producten en snelle bezorging.

Zie boven

H Bakker

Weet ik niet

Dirk Boertien

Zeer goed!

Geen, website is helder en overzichtelijk.

Bakker

Heel goed en ook snel geleverd

Zeer goed je wordt er ook netjes geholpen

Niks op aan te merken

particulier

Prima, alle afspraken zijn super snel nagekomen.

Had een bestelling gedaan, bleek dat we nog iets nodig hadden. Volgende dag gebeld, hebben 1 pakket samengesteld . Leveringskosten waren dus nu voor 1 pakket. Teveel betaalde super snel terugbetaald.

Voor ons geen verbeterpunten.

S Landbrug

Heel vriendelijk en snelle service! Ook snel bezorgd op waddeneiland.

Goed betaalde beits

Nvt

Onbekend

Slecht verkeerde verf gekregen Als jullie zo door gaat dan gaat iedereen naar een ander firma. Kunnen jullie dan niet goed lezen wat er besteld wordt of hebben jullie zand in de ogen

eerst goed lezen wat er besteld wordt en dan pas leveren

C. Ligtenberg

Schoonzoon had goede ervaring. dus ook besteld bij Verf en behangland. Besteld via site zaterdagavond. Verstuurd naar post.nl maandag. Geleverd donderdag. Daarnaast bleek zending fout. verkeerde... Schoonzoon had goede ervaring. dus ook besteld bij Verf en behangland. Besteld via site zaterdagavond. Verstuurd naar post.nl maandag. Geleverd donderdag. Daarnaast bleek zending fout. verkeerde verf geleverd. Later zijn andere zendingen wel goed gegaan en tijdig geleverd.