Goed en snel geleverd en de medewerker die ik aan de telefoon had was heel aardig en werd ik correct geholpen

Snelle bezorging meschien iet

Meschien iets met post nl. Dat die niet leveren wanneer het moet. Gewoon nog een bericht sturen van we zijn vertraagd het word morgen op een bepaalde tijd en later weer bericht dat de tijd weer... Meschien iets met post nl. Dat die niet leveren wanneer het moet. Gewoon nog een bericht sturen van we zijn vertraagd het word morgen op een bepaalde tijd en later weer bericht dat de tijd weer veranderd is Dan zit je maar te wachten.

Prima.

Goede kwaliteit. Snelle levering, en niet duur.

Geen opmerkingen.

HELEMAAL TOP

R.P. Van den Adel

Uitstekend !

zeer snelle levering

plaatje en product kwamen niet overeen dat is verwarrend

Klaas van der sluis

S’avonds besteld volgende dag 2 uur in huis!

Zeer snel en de goedkoopste!

Borg

Prima snelle levering

Steve Oranje

Via internet een pot buitenbeits besteld. Ongeveer een week later wilde ik aan de klus beginnen en opende de pot. Deze zat vol klonten en aangedikt beits. Hierop een mail plus foto gestuurd naar de... Via internet een pot buitenbeits besteld. Ongeveer een week later wilde ik aan de klus beginnen en opende de pot. Deze zat vol klonten en aangedikt beits. Hierop een mail plus foto gestuurd naar de firma. Kreeg de volgende dag al een mail terug met excuses en of ik een nieuwe pot beits wilde of 10 euro compensatie. Ik koos voor een nieuwe pot omdat het project nog afgemaakt moest worden. Binnen een dag ontving ik de nieuwe, goede, pot beits. Chapeau, zo kan het dus ook. Fantastische nazorg cq service.

Snelle levering en uitstekende service

Goede service, producten bleek niet op voorraad te zijn en werd binnen een half uur gebeld en van een alternatief voorzichtig.

Service