Goede ervaring. Vakkundig en klantgericht! Keep up the good work!

Valk

Hier voor het eerst besteld. De lage prijs was daarvoor doorslaggevend.

Tot mijn grote vreugde was het pakket dezelfde dag nog verstuurd en kon ik hem bij een lokaal punt ophalen, ideaal. Daarnaast hebben ze niet bespaard op de verpakking, zelfs de pot verf was goed... Tot mijn grote vreugde was het pakket dezelfde dag nog verstuurd en kon ik hem bij een lokaal punt ophalen, ideaal. Daarnaast hebben ze niet bespaard op de verpakking, zelfs de pot verf was goed dichtgeplakt. Naar mijn oordeel een voorbeeld voor veel andere webwinkels.

Ok, maar kan nog beter in de details; zie hierna

Eenvoud & snel

RAL9010 grondverf besteld, maar grondverf wit gekregen.

Sikkens actiecode ingegeven, maar geen 5% korting bij de afrekening gekregen.

Goede service

Duidelijk

Wandy Opmeer

Goede ervaring, twee bestellingen en beide keurig op de afgesproken datum-tijd afgeleverd

Goede prijs, t.o.v. anderen. Prima service

Goede ervaring tweemaal een bestelling gedaan. correct en vlot geleverd

Goede service,snel bezorgd,en goedkoop

Goede levering en op tijd

Peter

Prima.

Snelle levering, goede prijs.

Nvt

J.A.Visser.

Ben altijd wat terughoudend om iets te bestellen via internet. Eerst tel. contact gehad met uw bedrijf. Deze meneer gaf aan
dat er ook een 2,5 ltr. blik te leveren is. Stond niet in...
dat er ook een 2,5 ltr. blik te leveren is. Stond niet in het bestand, werd direct geregeld. Dus kon ik dit direct bestellen.
De prijs was ook aantrekkelijk. Dus als het gewoon de "normale Histor verf" is dan is het allemaal netjes geregeld.
Dus tot nog toe vol lof over dit bedrijf !

Acuraatheid, dirct regelen. Geen probleem van maken en eerlijk over komend. Snelle dienstverlening.

Ik denk dat het niet beter kan !!! . Of jullie moeten gratis de verf er op komen smeren ( humor ).