9.5/10

Goede levering en op tijd

Peter

Prima.

Snelle levering, goede prijs.

Nvt

J.A.Visser.

Ben altijd wat terughoudend om iets te bestellen via internet. Eerst tel. contact gehad met uw bedrijf. Deze meneer gaf aan
dat er ook een 2,5 ltr. blik te leveren is. Stond niet in...
dat er ook een 2,5 ltr. blik te leveren is. Stond niet in het bestand, werd direct geregeld. Dus kon ik dit direct bestellen.
De prijs was ook aantrekkelijk. Dus als het gewoon de "normale Histor verf" is dan is het allemaal netjes geregeld.
Dus tot nog toe vol lof over dit bedrijf !

Acuraatheid, dirct regelen. Geen probleem van maken en eerlijk over komend. Snelle dienstverlening.

Ik denk dat het niet beter kan !!! . Of jullie moeten gratis de verf er op komen smeren ( humor ).

Op zich prima maar het is wel raar dat je 2 dagen later hetzelfde product nogmaals besteld je hier 2 euro meer voor moet betalen

Patty

Helemaal top, volgende dag de spullen in huis en alles netjes verpakt. Een keer contact met behangland gehad via mail (met een vraag over een bestelling) en mijn vraag werd toen snel en correct... Helemaal top, volgende dag de spullen in huis en alles netjes verpakt. Een keer contact met behangland gehad via mail (met een vraag over een bestelling) en mijn vraag werd toen snel en correct afgehandeld.

Reactiesnelheid op vragen, klantvriendelijke instelling.

ch van brummelen

Perfect

snelle levering prijs

weet ik niet

Henk Oost

De ervaring is prima de levering is geleverd zoals beschreven

snelle levering

Thea van Leeuwen Leenders

Prima ervaring, goede service!
Ik werd keurig gebeld dat de levering een dag later zou plaatsvinden.

Zelfs de roerhoutjes voor de verf waren niet vergeten :)

X

Dick Albers

Snelle service en duidelijke info

Top merken verf en prijzen zijn scherp, met leuke acties

De letters aan de linkerkant van het menu iets groter en in andere opvallende kleur , nu ff zoeken , niet erg maar toch ?

Snelle en goede levering.

Snelle en goede levering voor een mooie prijs