Foto op website was niet duidelijk genoeg
Het was niet zichtbaar of in de onderkant een verzet zat. Bij andere leveranciers was dit wel zichtbaar.
Levertijd was conform wat werd beloofd.

Levertijd prima

Goedemiddag Dhr. van Sas,

Bedankt voor uw review. Wij krijgen de kans om hier op te reageren en dat doen wij dan ook.
Dit doen wij, omdat niet snappen wat u bedoelt met dat u geen verzet ziet aan onze Ø80mm aluminium flexibele buis dat u bij ons gekocht heeft. Waar heeft u dat wel gezien zodat wij kunnen kijken wat u precies bedoelt en wat het verschil is. U mag ons de site/link mailen naar info@ventilatieparts.nl. Dan is het contact wat duidelijker en sneller dan dit platform. Ik hoor graag van u!

Nogmaals bedankt voor uw aankoop en ik hoop dat u de review wilt herzien.
Alvast bedankt voor uw reactie.

Bart Reep

Goede service mooie producten

Goede service

Niets te verbeteren

Goede producten, alleen bestelling kwam pas na 3 dagen

Mooie producten

Nakomen van levertijd

Geachte klant,

Nogmaals bedankt voor uw bestelling! Wij hopen dat u er blij mee bent.

Helaas is er op dit moment (zomervakantie) een probleem met het bezorgen binnen de afgesproken levertijd. De pakketdienst (DHL) heeft aan ons toegegeven dat zij tijdens de vakantie bezorgers te kort kwamen en daardoor de pakketten niet binnen de beloofde tijd kunnen/konden bezorgen. Zodra wij de pakketten aan de pakketdienst overhandigen hebben wij er helaas geen invloed meer op. Wij vinden het erg vervelend dat het niet binnen de afgesproken tijd geleverd is. Onze excuses voor het ongemak!

VentilatieParts

Perfect verloop van zoekfunctie tot levering

Joris

Tot op heden niets ontvangen! Dhl zegt dat ze bij ons zijn geweest maar we hebben ze niet gezien!. En dat tot 3x!

Verkopen

Gewoon afleveren!

Geachte Heer,

Dat is erg vervelend dat DHL uw bestelling niet heeft kunnen afleveren. Ook is het niet goed dat DHL informatie aan u gaf dat zij 3x bij u langs waren geweest en dat het helemaal niet zo was. Wij hebben telefonisch met u contact gehad en wij zijn direct voor u aan het werk gegaan. DHL gaf zelf aan dat zij personeel te kort kwamen i.v.m. de zomervakantie. Helaas hebben wij geen invloed meer als wij onze pakketten naar DHL brengen en zij ervoor zorgen dat het de volgende dag bezorgd wordt. Gelukkig hebben wij u toch z.s.m. kunnen helpen en heeft u uw bestelling binnen!

Ray

Snelle levering en goed verpak

Bestelling prima verlopen.

nvt

Fantastische service en snelheid van levering

Service and klantgerichtheid

Super goede service! Heb 2 orders snel achter elkaar geplaatst omdat ik wat vergeten was. Zonder iets te vragen hebben ze 1x de verzendkosten teruggestort en de bestellingen gebundeld. Dit kom je...

Kees Tolhoek

Snelle bezorging maar bestelde flacons kachelruitjesreiniger lekten. Etiketten waren daardoor onleesbaar en alles plakte.

Snelle bezorging

Flacons checken op lekkage zodat het pakket niet druipend arriveert