V Ginkel

Snel geleverd.
Jammer dat bepaalde gegevens niet bekend waren.
Max 2 uur per dag en afzuigkap max standje 1.
Verder wel tevreden.

Tilburg

Goede service
Ze doen wat ze beloven

Maria

Koelkast gekocht en na even zoeken was deze een stuk goedkoper dan bij andere webshops. Alhier besteld en koelkast werd correct en snel geleverd voor ook nog eens een scherpe prijs. Dus zeer... Koelkast gekocht en na even zoeken was deze een stuk goedkoper dan bij andere webshops. Alhier besteld en koelkast werd correct en snel geleverd voor ook nog eens een scherpe prijs. Dus zeer tevreden met mijn aankoop en de service.

Henny

Goede service, duidelijke website en netjes een mail wanneer je pakket onderweg is.

Margriet

Snelle service

Wil

Onze koel/vries combinatie was kapot. Veldkamp was er na een belletje meteen. Deed nota bene nog z'n best, de koelkast weer op gang te krijgen.
Nieuwe koelkast moeilijk leverbaar. Door Corona...
Nieuwe koelkast moeilijk leverbaar. Door Corona zijn veel fabrieken gesloten... Veldkamp heeft zich enorm ingezet om toch een passende koel/vries combinatie te vinden! Veel sneller dan verwacht stond de monteur op de stoep met een nieuwe. Heeft alles netjes gemonteerd en goed gebruiksadvies gegeven, waardoor we zonder onderbreking ons voedsel vers en gekoeld hielden.
Persoonlijke service
Mega scherpe prijzen