Fam. Vetter

Alles naar wens 👍

Marike

Goed. Levering duurde wat langer door toeleverancier. Daar werd goed over gecommuniceerd.

Mai

Goed price and service

Andre Hesdahl

Je doet een bestelling, krijgt een bevestiging en dan is het stil. Heel stil. Weken lang. Als je belt over de status van de bestelling is het iedere keer "Hij is op voorraad bij de leverancier en... Je doet een bestelling, krijgt een bevestiging en dan is het stil. Heel stil. Weken lang. Als je belt over de status van de bestelling is het iedere keer "Hij is op voorraad bij de leverancier en zou hier ieder moment moeten zijn". Zit sinds 24 april (vandaag 7 juni) op een combi-oven te wachten. En inbouw combi-koelkast heeft meer dan 10 weken geduurd.

Reactie Veldkamp Witgoed:

Beste heer Hesdahl,
Beste heer Hesdahl,
Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent. Helaas hebben we al lange tijd te maken met lange levertijden en geen duidelijke communicatie vanuit de leverancier over de verwachte levertijden. Gelukkig hebben we niet meer te maken met levertijden van 6+ maanden en kunt u volgende week ook uw oven in ontvangst nemen. Hopelijk heeft u alsnog veel plezier van beide apparaten!
Team Veldkamp

Manders

Snelle service en scherpe prijs.

van den berg

Prima ervaring vriendelijk en goed geholpen

Rob Jansen

Uitstekende service

particulier

Zeer snelle levering en groot prijsverschil met andere bedrijven

Eertink

Goede ervaring