Cons

Prima. Vrieskist besteld en is keurig geleverd.

Polet R

Klant vriendelijk correct en snel

Chantalle Van Dorsselaer-Vandeberg

Popken

Snel, accuraat

Van Pijkeren

Aankoop ging makkelijk online, de communicatie daarna was duidelijk en bij het stellen van een vraag zeer correct geholpen en te woord gestaan. De levering was super, correct snel en erg vriendelijk.

Hennie

Slecht, diepvrieskast besteld. Na 2 weken bericht dat deze geleverd kon worden. Diende echter wel vooraf te betalen via bankoverschrijving. Creditcard kon niet. Aan chauffeur betalen bij aflevering... Slecht, diepvrieskast besteld. Na 2 weken bericht dat deze geleverd kon worden. Diende echter wel vooraf te betalen via bankoverschrijving. Creditcard kon niet. Aan chauffeur betalen bij aflevering kon niet omdat we verder dan 25 km van hun vestiging zitten. Zij schakelen dan een transport derde in. M.a.w. Vooruitbetalen zonder zekerheid. Zij leggen alle risico’s van leveren, beschadiging en eventueel faillissement bij de koper neer. Beetje laf toch. Bovendien wordt dit niet vermeld bij de bestelling. Levering dus maar geannuleerd. Bezint eer gebint bij deze zaak.
Je mag dan wel goedkoop zijn, maar ergens zit er dan toch een addertje onder het gras. Zoek wel een andere leverancier.

van Leeuwen

Redelijk goed

Sjoerd

Goede prijs en netjes gemonteerd.
Goede prijs en netjes gemonteerd.
Online besteld, stond bij op voorraad maar uiteindelijk 2,5 maand moeten wachten. Dit vond ik vervelend, zeker omdat ik betaald had. Een week later nog een keer gekeken en toen stond het nog steeds op de site alszijnde op voorraad.

Van den Berg

Niks dan lof over dit bedrijf. Komen afspraak prima na . Gaven flinke korting. Ik ben zeer tevreden