Bulduk

Slechte ervaring. Een vriezer besteld... stond 5 werkdagen levering maar is nu al bijna 4 weken geleden, heb nog niks. Na 1 week zou deze geleverd worden maar kreeg een mail dat het niet doorging... Slechte ervaring. Een vriezer besteld... stond 5 werkdagen levering maar is nu al bijna 4 weken geleden, heb nog niks. Na 1 week zou deze geleverd worden maar kreeg een mail dat het niet doorging vanwege transport schade. Na de eerste week op 2 mails niet gereageerd... heb ze telefonisch wel makkelijk kunnen bereiken maar zou tetuggebeld worden, niet gebeld.

Schadenet Kasius

Haring

Prima , bij vragen snel gereageerd.
Alles volgens afspraak geregeld.

Kiel R

Zeer goed..prettige service

Marît

Het is een prima bedrijf met een goede service. Via mail zijn ze wel beter bereikbaar dan telefonisch.

Anouk

Wij wachten al 4 maanden op onze kookplaat. Elke keer beloven ze terug te bellen, maar doen dit niet. Je moet er zelf achteraan bellen. De levertijd wordt steeds een week naar achteren gezet. Erg... Wij wachten al 4 maanden op onze kookplaat. Elke keer beloven ze terug te bellen, maar doen dit niet. Je moet er zelf achteraan bellen. De levertijd wordt steeds een week naar achteren gezet. Erg vervelend. Ze doen het er met "Helaas, sorry hij is nog niet, u moet nog even geduld hebben" mee af.

Chris

Telefonisch prima bereikbaar, vriendelijke mensen, goed advies en snelle levering..