Hans Zwaanenburg

Prima service en uitstekende prijs/kwaliteit.

Gerrit Wassink

Uitstekend
Zelf bestelling uitgesteld kwam op de juiste datum
Uitstekend op tijd,zeer goede bezorger

Koen Koster

Erg slecht, wacht nog steeds op mijn geld. Moest een andere koelkast nemen omdat die ik besteld had er niet bleek te zijn. Nu 20 dagen later heb ik me geld nog niet terug en wel twee koelkasten... Erg slecht, wacht nog steeds op mijn geld. Moest een andere koelkast nemen omdat die ik besteld had er niet bleek te zijn. Nu 20 dagen later heb ik me geld nog niet terug en wel twee koelkasten moeten betalen

Paul Van Rijn

Na lang wachten en veel fouten geen Veltkamp producten meer!

Chris van Koerten

Niet te best koelkast was beschadigd nog niks gehoord

Adri Moerdijk

Liebherr vrieskast besteld, is ook al geleverd. Scherpe prijs, fijne en duidelijke communicatie, ook wat betreft aflevering. Alles is/werd prima geregeld.

Stuurman

Communicatie was goed en afspraken werden nagekomen

Miranda

Communicatie kan beter
Lange levertijd
Maar wel de goedkoopste

Bulduk

Slechte ervaring. Een vriezer besteld... stond 5 werkdagen levering maar is nu al bijna 4 weken geleden, heb nog niks. Na 1 week zou deze geleverd worden maar kreeg een mail dat het niet doorging... Slechte ervaring. Een vriezer besteld... stond 5 werkdagen levering maar is nu al bijna 4 weken geleden, heb nog niks. Na 1 week zou deze geleverd worden maar kreeg een mail dat het niet doorging vanwege transport schade. Na de eerste week op 2 mails niet gereageerd... heb ze telefonisch wel makkelijk kunnen bereiken maar zou tetuggebeld worden, niet gebeld.