Monique van Lieshout

Overzichtelijke website leveringen een Snelle levering wel jammer dat er zelfs bij producten van boven de 50 euro nog steeds verzendkosten worden gerekend

Prima bedrijf. Snelle bezorging. Ook na telefonisch contact waaruit bleek dat het type dat besteld was voorlopig niet door de leverancier te leveren was, snel een alternatief ontvangen.

Het bedrijf wist, ondanks dat de desbetreffende persoon niet op het bedrijf aanwezig was, alles over mijn bestelling en heeft meteen het alternatief verstuurd, dat de volgende dag al werd bezorgd.

H.J. Pierik

Snelle levering , goede prijs

Bedrijf gevonden op internet.

Snelle en prima levering.

goed

Goede en snelle levering

Bianca van Den Berg

Super snel en betrouwbaar.

Werdt goed geholpen.
En heel erg vriendelijk.

Stond op de website dat de schoenen in Nederland op voorraad waren. Dat bleken ze niet te zijn toen ze niet binnen de beloofde tijd arriveerden. Zelf maar naar werkschoenen.net gebeld. Ze waren... Stond op de website dat de schoenen in Nederland op voorraad waren. Dat bleken ze niet te zijn toen ze niet binnen de beloofde tijd arriveerden. Zelf maar naar werkschoenen.net gebeld. Ze waren onderweg uit Duitsland volgens de man die ik aan de telefoon sprak, zou maar een weekje langer duren. Oh, nou dan maar een week langer wachten en ondertussen de oude (lekkende) schoenen dragen. Dat is natuurlijk niet leuk maar nog mee te leven. Maar toen eindelijk de schoenen binnenkwamen bleken ze niet lekker te zitten. Maar ik had inmiddels geen tijd meer om ze te ruilen, ik was mijn natte voeten daarvoor te zat. Nu draag ik de schoenen zo'n twee weken en zijn gewoon vreselijk: ze zitten echt voor geen meter. De afsluitlijn (dat gedeelte bij je enkels) is te hoog en erg hard en snijdt daardoor in mijn enkels. Zitten jouw binnen enkel en buiten enkel toevallig precies even hoog? Bij de ontwerper van deze wandelgedrochten blijkbaar wel. Ik echter word door het stomme ontwerp gedwongen om aan de binnenkant van mijn voeten te gaan lopen wat na een tijdje pijn doet en niet goed voor je voeten is. Erg stom en erg jammer want ik was vroeger altijd tevreden over de prijs-kwaliteit verhouding van maxguard. Deze schoenen lijken kwalitatief ook goed maar ze zijn dus door een aap ontworpen. Bijna niet te geloven dat maxguard zo'n waardeloos model in massaproductie heeft gebracht maar mischien dat er ergens mensen zijn bij wie de schoen precies past. Als je bekend bent met "snijdt in enkels" koop deze schoenen dan dus niet. Door de samenloop van omstandigheden zit ik nu met deze krengen opgescheept en nu moet ik dus zo snel mogelijk weer werkschoenen zien te vinden. Dat word dus voorlopig geen maxguard en sorry maar ook geen werkschoenen.net meer. Als jullie die schoenen binnen de tijd hadden geleverd dat jullie zeiden dat jullie zouden doen dan had ik ze nog snel kunnen ruilen. Of jullie hadden zelf direct een mailtje kunnen sturen dat het langer zou duren, dan had ik gewoon een ander model uitgezocht en was dit ook niet gebeurd. Erg jammer allemaal want voor mij betekend het pijnlijke voeten EN 60 euro weg gegooid. En daarom geef ik jullie de laagste score die mogelijk is.

Het zijn de slechtste werkschoenen die ik ooit heb gekocht en dat is mischien toch iets om op verjaardagen en feestjes over te praten.

Oostvogels

Heel snelle en goede service!

De schoenen vielen klein uit. Hadden ze snel nodig dus daarom gebeld. De grotere schoenen hebben ze gelijk die dag al naar ons verzonden terwijl de ze de schoenen die retour moesten nog niet hadden... De schoenen vielen klein uit. Hadden ze snel nodig dus daarom gebeld. De grotere schoenen hebben ze gelijk die dag al naar ons verzonden terwijl de ze de schoenen die retour moesten nog niet hadden ontvangen. Dit alles zonder extra kosten!

Ivan Vandenbussche

Possitief