Hoi,
Hoi,
Ik heb helaas mijn schoenen nog niet ontvangen. De leveringsfirma dpd is vorige week langsgeweest maar was niemand thuis. Gingen terug komen op 15 jan. Gans de dag thuis geweest en niemand gezien. Gisteren 4 keer gebeld naar daar maar neemt niemand op. Sorry

Reactie HPS Werkschoenen:

Beste,
wij betreuren dat u de werkschoenen nog niet heeft ontvangen.
Beste,
wij betreuren dat u de werkschoenen nog niet heeft ontvangen.
DPD heeft een briefje achter gelaten dat u de bestelling af kunt halen op een parcelpoint bij u in de buurt.
SPAR
BELLEMDORPWEG 24
9881 Bellem (BE)
Daar licht uw pakket klaar.
Graag hadden wij gezien dat u contact met ons had opgenomen, zodat wij actie hadden kunnen ondernemen.
Nu schrijft u een negatieve review over ons bedrijf, maar als wij niets weten kunnen we ook niets oplossen.

ForrestDump

Snelle en goede levering van nette schoenen.

duidelijke en goede website

Snelle levering, prima geregeld.

Goede foto's van de schoenen. Beschrijving bij schoenen was compleet en handig om op internet te kunnen vergelijken.

Levertijd is erg lang, wordt slecht op de hoogte gehouden van levering.

Helaas geen up date over het feit dat er iets niet op voorraad is.
pas na zelf te informeren er achter gekomen dat de schoenen niet op voorraad waren.
Maat verhouding is ook niet...
Helaas geen up date over het feit dat er iets niet op voorraad is.
Maat verhouding is ook niet aangegeven op de site. maat 36 besteld wat normaal zou passen maar voelen aan als maat 38 als je ze aanhebt. Als dit vermeld was op de site kun je een of twee maten kleiner bestellen.

wel snelle reactie nav mijn mail gehad.

Inge Veenink

Opgebeld voor omruilen maat groter, erg vriendelijk aan telefoon. Paar dagen later goede maat alweer gekregen.

Mw. Domingas

Heel teleurstellend.

Nee en de schoon wordt ook terug gestuurd.

Reactie HPS Werkschoenen:

Tja hier kunnen we niets mee.
De 21e besteld de 23e geleverd dus aan de levertijd kan het niet liggen.
De schoenen zijn nooit retour gestuurd, dus ze voldoen aan de verwachtingen.
De...
Tja hier kunnen we niets mee.
De 21e besteld de 23e geleverd dus aan de levertijd kan het niet liggen.
De schoenen zijn nooit retour gestuurd, dus ze voldoen aan de verwachtingen.
De prijs, daarmee zijn wij lekker concurrerend, dus ook hier ligt het niet aan.
Maar toch krijgen wij een hele slechte beoordeling. :-(

Super bedrijf!

Snelle levering, goede kwaliteit, mooie looks, stevig, gewoon goede werkschoenen!

Zeer goede ervaring, no nonsense en klantgerichte houding.

Uitstekend advies en snelle levering!