VOF Intern. Transport Jan Broek

Goed contact - snelle reactie - goede begeleiding

WTC Schorretrappers

Zeer tevreden over de C3 bordjes voor wegkapiteins.

Marleen C

Zeer snelle levering, alles correct en vlot.

Kasper Morsink

Goede service, prima kwaliteit

Winny

Aankoop en plaatsing picknick tafel

van Dijk Leidingsystemen

Eenvoudig, snel en duidelijk.

Evelyne Helmans - Europlafond

Super

Kimberley

Snel en duidelijk

klant basisschool

Mooie stevige borden, maar voor de prijs zou het netjes zijn als er een ophangsessie bij zou komen en niet los bij moet bestellen als school. Het bord is al duur genoeg, dat geld kan je beter in... Mooie stevige borden, maar voor de prijs zou het netjes zijn als er een ophangsessie bij zou komen en niet los bij moet bestellen als school. Het bord is al duur genoeg, dat geld kan je beter in onderwijsmiddelen voor de leerlingen stoppen..

Reactie Veiligheidsbord.nl:

Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je de borden mooi vindt!
Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je de borden mooi vindt!
Je hebt gekozen voor het aluminium dubbel omgezette rand bord. Dat is inderdaad de meest stevige en duurzame variant. Die gaat wel 10/15 jaar mee! Bij dit soort borden hebben we allerlei verschillende soorten bevestigingsmiddelen, zoals een beugelset voor montage op paal, hek of muur. Op onze webshop vragen we dan ook om bevestigingsmateriaal met behulp van onze montageadvies module toe te voegen zodat je altijd het juiste bevestigingsmateriaal mee bestelt.
Er zijn overigens ook voordelige(re) borden te bestellen. Bijvoorbeeld een vlak bord. Deze zijn voordeliger, maar hebben ook een aanzienlijk kortere levensduur!
Met vriendelijk groet,
Team TrafficSupply (Rookvrijterrein.nl)