RazorSnake Productions

VeiligDoen vind ik een fijn bedrijf om zaken mee te doen. Alles is duidelijk en transparant zo kwam ik niet voor onaangename verassingen te staan i.v.m. de prijs. Er was ook veel ruimte om vragen te... VeiligDoen vind ik een fijn bedrijf om zaken mee te doen. Alles is duidelijk en transparant zo kwam ik niet voor onaangename verassingen te staan i.v.m. de prijs. Er was ook veel ruimte om vragen te stellen en deze werden keurig beantwoord.
Als je zeker wilt zijn van bijvoorbeeld goede leveringsvoorwaarde en een privacyverklaring op maat, medewerkers die je kunt vertrouwen, dan is VeiligDoen een absolute aanrader.

Snelheid van levering, transparantie en levering op maat!

Dadem

We zijn erg positief. De communicatie verliep prettig en snel. De opgestelde documenten zijn naar onze wens.

Deskundig, snel, vriendelijk.

Afke Fokma

Ik heb Algemene Voorwaarden en een privacyverklaring laten opstellen. het contact was prettig. De medewerkers zijn deskundig.

deskundig, snel, prettig contact

In verband met het opstarten van een eigen onderneming, hebben we door een jurist van VeiligDoen onze algemene voorwaarden op laten stellen.

Snelheid is het eerste dat te binnen schiet. We gingen ervan uit dat het wel eventjes kon duren. Echter we werden blij verrast door de snelle service. Het totaalplaatje ziet er overzichtelijk en... Snelheid is het eerste dat te binnen schiet. We gingen ervan uit dat het wel eventjes kon duren. Echter we werden blij verrast door de snelle service. Het totaalplaatje ziet er overzichtelijk en duidelijk uit.

paul neirinckx produkties

Via een zoekopdracht op internet kwam ik bij VeiligDoen. Omdat hun werkwijze mij aansprak heb ik de 'online vragenlijst' ingevuld.
Omdat er bij het aanvraagproces, door een storing, iets was...
Omdat er bij het aanvraagproces, door een storing, iets was mis gegaan, werd ik door de vriendelijke juridisch medewerkster Anne gebeld en hebben wij de vragenlijst telefonisch doorgenomen / ingevuld. Anne had tijdens het telefoongesprek mijn website op haar computer open staan, zodat zij gerichte vragen kon stellen en een beter beeld kreeg van mij als klant. Er wordt goed geluisterd en eventueel doorgevraagd.
Bovendien was Anne ook zeer behulpzaam toen zei hoorde dat ik bezig was met een "toestemmingsformulier" (dat ik nodig had voor de scholen waar ik regelmatig optredens van kinderen film). Zij stuurde mij per email, kort na het telefoongesprek, een aanvulling waarmee ik gevrijwaard kon worden van eventuele aanspraken van derden.

VeiligDoen / Anne houdt zich aan de afgesproken tijdlijnen (t.a.v. gemaakt afspraken / toezeggingen) en reageert zeer snel op vragen / e-mails van de klant. Ik kan VeiligDoen aan iedereen aanraden!

vriendelijk, deskundig, betrokken, snel en niet duur.

De site is helder. Het aanvragen ging goed en het contact was snel, vriendelijk en efficiënt

Snelle reactie

Professionele en vriendelijke service.

Snelle afhandeling van aanvragen en duidelijk kennis van zaken.

Mundo Students

Fijne ervaring. Het personeel werkt goed mee en begrijpt de business van de tegenpartij goed (ook meedenken).

Goede Engelse taal.
Communicatie.
Open voor aanpassingen.
Meedenkend

Ledlicht Totaal

Positief

Een snelle en professionele afhandeling, het komt heel vertrouwd over

Drive-2B

Via ZZP collectief aan deze dienstverlening gekomen. Snelle keuzes op de website, makkelijke en eenvoudig in te vullen formulieren. Prettige terugkoppeling en snelle reactie van de betreffende... Via ZZP collectief aan deze dienstverlening gekomen. Snelle keuzes op de website, makkelijke en eenvoudig in te vullen formulieren. Prettige terugkoppeling en snelle reactie van de betreffende medewerker.

De eenvoud in combinatie met de snelheid van handelen. in amper 2 dagen alles geregeld en gedeponeerd bij KvK