mevrouw C van de Scheur

Raamdecoratie Squid op maat besteld in de kleur Rock. Volgende dag in huis maar niet de juiste kleur. Na één telefoontje 2 dagen later de juiste kleur in huis, de andere bestelling hoefde niet... Raamdecoratie Squid op maat besteld in de kleur Rock. Volgende dag in huis maar niet de juiste kleur. Na één telefoontje 2 dagen later de juiste kleur in huis, de andere bestelling hoefde niet retour en heb ik mijn vriendin blij meegemaakt. Het is een prachtig product en we zijn beide héél erg blij met het resultaat. Nogmaals bedankt.

meneer J.W. Jelsma

Mooie duidelijke website, makkelijk zoeken en bestellen.
Ook het afrekenen was goed en soepel

mevrouw M. Schroer

Super!

mevrouw H Sanders

Vriendelijk en behulpzaam

HOMEDESIGNSHOP

SUPER,SUPER,SUPER TOP WAT EEN GEDULD HEBBEN DEZE MENSEN MET DE KLANT ZEER TE VREDE WAT BETREFT DE JUISTE KLEUR DIE BIJ MIJ ANDERE VERF PAST ALS IK VERF NODIG HEB KOOP IK HET ZEKER HIER MET HEEL VEEL... SUPER,SUPER,SUPER TOP WAT EEN GEDULD HEBBEN DEZE MENSEN MET DE KLANT ZEER TE VREDE WAT BETREFT DE JUISTE KLEUR DIE BIJ MIJ ANDERE VERF PAST ALS IK VERF NODIG HEB KOOP IK HET ZEKER HIER MET HEEL VEEL DANK AAN Shannen Hoogerheide VOOR HAAR MOEITE EN INZET MAION DE WOLF

Design By Senta - Senta van der Linden

Absoluut helemaal top!

Ed

In eerste instantie liep de bestelling wat vertraging op maar moet zeggen dat het zeer goed is opgelost waarvoor mijn dank.

mevrouw L Pieterson

Goede hulp bij bestellen, product (design rails) is goed (moest er nog een stukje afzagen omdat de aangegeven buiging iets teveel diepte gaf). Levering was echter wel 2 weken later dan aanvankelijk... Goede hulp bij bestellen, product (design rails) is goed (moest er nog een stukje afzagen omdat de aangegeven buiging iets teveel diepte gaf). Levering was echter wel 2 weken later dan aanvankelijk aangegeven, maar hier werd goed over gecommuniceerd.

Particulier

Wordt opgelost
1e keer verkeerde runners
Zou nieuwe opsturen maar na een week niets ontvangen.
Na mail en telf verkeer weer nieuwe opgestuurd en dit zijn de goede.
Nu via...
Wordt opgelost
1e keer verkeerde runners
Zou nieuwe opsturen maar na een week niets ontvangen.
Na mail en telf verkeer weer nieuwe opgestuurd en dit zijn de goede.
Nu via pakketpost gedaan zodat je de bestelling kon volgen.
Uiteindelijk probleem opgelost en de juiste bestelling ontvangen.