HOMEDESIGNSHOP

SUPER,SUPER,SUPER TOP WAT EEN GEDULD HEBBEN DEZE MENSEN MET DE KLANT ZEER TE VREDE WAT BETREFT DE JUISTE KLEUR DIE BIJ MIJ ANDERE VERF PAST ALS IK VERF NODIG HEB KOOP IK HET ZEKER HIER MET HEEL VEEL... SUPER,SUPER,SUPER TOP WAT EEN GEDULD HEBBEN DEZE MENSEN MET DE KLANT ZEER TE VREDE WAT BETREFT DE JUISTE KLEUR DIE BIJ MIJ ANDERE VERF PAST ALS IK VERF NODIG HEB KOOP IK HET ZEKER HIER MET HEEL VEEL DANK AAN Shannen Hoogerheide VOOR HAAR MOEITE EN INZET MAION DE WOLF

Design By Senta - Senta van der Linden

Absoluut helemaal top!

Ed

In eerste instantie liep de bestelling wat vertraging op maar moet zeggen dat het zeer goed is opgelost waarvoor mijn dank.

mevrouw L Pieterson

Goede hulp bij bestellen, product (design rails) is goed (moest er nog een stukje afzagen omdat de aangegeven buiging iets teveel diepte gaf). Levering was echter wel 2 weken later dan aanvankelijk... Goede hulp bij bestellen, product (design rails) is goed (moest er nog een stukje afzagen omdat de aangegeven buiging iets teveel diepte gaf). Levering was echter wel 2 weken later dan aanvankelijk aangegeven, maar hier werd goed over gecommuniceerd.

Particulier

Wordt opgelost
1e keer verkeerde runners
Zou nieuwe opsturen maar na een week niets ontvangen.
Na mail en telf verkeer weer nieuwe opgestuurd en dit zijn de goede.
Nu via...
Wordt opgelost
1e keer verkeerde runners
Zou nieuwe opsturen maar na een week niets ontvangen.
Na mail en telf verkeer weer nieuwe opgestuurd en dit zijn de goede.
Nu via pakketpost gedaan zodat je de bestelling kon volgen.
Uiteindelijk probleem opgelost en de juiste bestelling ontvangen.

mevrouw Abraham

Positief

Kars

Heb een kokos deurmat besteld. Was verkeerd gesneden. Krijg een nieuwe opgestuurd. Oude hoeft niet retour.

Selma kardag

Top service!! Snelle levering ??

Kirsten

Snelle levering. Producten goed verpakt geleverd. De Pure & Original kalkverf was alleen niet goed gemengd. Na deze ervaring te delen met de winkel werd ik gebeld en heb ik de volgende dag gelijk... Snelle levering. Producten goed verpakt geleverd. De Pure & Original kalkverf was alleen niet goed gemengd. Na deze ervaring te delen met de winkel werd ik gebeld en heb ik de volgende dag gelijk gloednieuwe verf ontvangen zonder kosten. Fijn!