veams

Iru holding

Snelle sterke actie toen wij op het punt stonden te lanceren na afgewezen merkdepot. Snel tot de kern en kunnen de strategische keuzes rond de merknaam goed uitleggen.

Sterk in het filteren van informatie en goede begeleiding strategische keuzes.

Wendy

Professionele aanpak, kundig en prettige communicatie

Snelle service en zeer klantvriendelijk!

Zeer tevreden. Zijn enthousiast, reageren snel en denken goed mee. Geen verrassingen, heldere communicatie.

IBH group

Heldere service, geheel tevreden. Een bureau met volledige focus op naamcreatie loont.

Sterke beschikbare en gepositioneerde merknaam + .nl domeinnaam met service waar nodig.

Goede en snelle service!

Cobijn

Zeer blij met onze nieuwe merknaam voor de benelux

Haalbare suggesties, goed onderbouwde achterliggende gedachtes bij alles

Het was even wennen aan de nieuwe fantasie naam , na 4 weken waarom we nog enthousiaster dan in het begin!

Zeer snelle en goede service van deze creatieve mannen..

Prettig om mee samen te werken..
Alles super snel geregeld..
Als ik weer een naam nodig heb, weet ik dit bedrijf te vinden

Trifix

Snelle en fijne partij om mee te werken.

Ik heb een domeinnaam overgenomen van Veams en dit ging zeer prettig en snel. Dezelfde dag was alles nog geregeld. Top partij!

Jeroen / HBL Online B.V.

Een nieuwe naam voor e-commerce keten in 4 landen!

In een korte periode zijn wij een bijzonder prettige samenwerking aangegaan met de mannen van Veams! Wij zochten een geschikte (webshop)naam voor onze shops in het buitenland. Na een aangename inputsessie via Skype hebben de mannen ons weten te verrassen met een serie interessante namen. Deze hebben we vervolgens besproken en uiteindelijk kwamen we in ronde 2 al tot een geschikte naam! Bijzonder knap want we gaan de naam voeren op liefst 4 sites. Het zijn ontzettend aardige en creatieve mensen en de samenwerking verliep dan ook bijzonder aangenaam. Een aanrader voor als je het zelf even niet meer weet ;). Gegarandeerd dat de mannen van Veams dit appeltje voor jullie schillen.