Een woning bouwen met VDM Woningen was voor ons een verademing. Nadat we met de afdeling verkoop akkoord waren, kregen we een contactpersoon ( klantenbegeleider) toegewezen. Hij heeft vanaf het... Een woning bouwen met VDM Woningen was voor ons een verademing. Nadat we met de afdeling verkoop akkoord waren, kregen we een contactpersoon ( klantenbegeleider) toegewezen. Hij heeft vanaf het begin tot het einde de communicatie met ons verzorgt, tot in detail met ons samen de juiste keuzes gemaakt en vervolgens de uitvoering tijdens de bouw begeleid, dit hebben we als zeer prettig ervaren. Daarnaast ontvingen wij voor start bouw een planning van de gehele uitvoering tot en met de opleverdatum, dit was erg fijn zodat je makkelijk kon plannen met externe partijen zoals de keukenmonteur, vloerenleggers etc. Wat nog fijner was, dat de planning geheel gehaald is en dat we zelfs nog een dag eerder konden opleveren dan de planning aangaf en dit met een zeer korte bouwtijd van 4 maanden.

Voor ons een zeer fijn bouwproces en we zullen dan ook iedereen VDM Woningen aanbevelen.

We willen hierbij dan ook alle medewerkers van VDM Woningen bedanken voor de inzet en motivatie die tot dit resultaat hebben geleid. BEDANKT! vanuit Minnertsga

G. Sluijsmans

Zie hier boven.

Tijdens de bouw een hoop zaken zelf moeten regelen aangezien de klantenbegeleider op geen enkele wijze te bereiken was of antwoorde op emails.
De week voor de oplevering eerst mailen of het...
De week voor de oplevering eerst mailen of het laatste bedrag even wordt betaald anders krijg je de sleutel niet.
Na de oplevering is de klantenservice 1 groot drama, beloven van alles bellen / mailen niet terug. Je kunt overal zelf achteraan gaan en vanuit daar gebeurd helemaal niks. Maar ja laten we zeggen het geld is binnen dus je moet als klant niet meer zeuren.
Vervolgens veel doorloop bij de klantenservice van personeel. De mensen die er nu zitten wimpelen dingen af met de reden" we bouwen het al jaren zo" dus we hebben woningborg maar ingeschakeld voor de contact geluiden.
Mijn advies is stel jullie klanten eens op nr 1 en zorg ervoor dat jullie nu zelfs na 2,5 jaar met zaken bezig het eens voor elkaar krijgen want wat mensen altijd al gezegd hebben bouw niet met VDM want garantie tot de voordeur is helaas waar geworden.
Voor ons dan zeker geen VDM woning weer.

Van der Laag

In het begin zeer veel pech gehad met onze klantenbegelijder.. met lange ij vanwege zijn slechte werkzaamheden. Zonder overleg alle wcd’s uit onze keuken gehaald. Want ja wat moeten wij met zoveel... In het begin zeer veel pech gehad met onze klantenbegelijder.. met lange ij vanwege zijn slechte werkzaamheden. Zonder overleg alle wcd’s uit onze keuken gehaald. Want ja wat moeten wij met zoveel wcd’s?.. keukenapparaten misschien? En zo kan ik nog wel doorgaan. Niet reageren op onze mail als we deze fouten willen bespreken! Hierdoor 4 maanden uitloop van de bouwperiode! Vervolgens de oplevering met 32 opleverpunten waarvan wij al zeer veel van tevoren konden aangeven. Wisseling van personeel zorgde dat we geen reacties kregen van vragen wanneer nu eindelijk deze punten zouden worden opgelost! Uiteindelijk een service medewerker die niet tegen kritiek kon en hierdoor vanuit zijn ‘macht’ meerdere fouten van de aannemer zo van tafel veegt! Wij confronteerden deze medewerker nml met het feit dat dd klanten die toch al te laat waren wel langer konden wachten. Als klap op de vuurpijl kregen wij op vragen van onze kant in rode letters antwoorden en de reactie dat we maar een klacht moesten indienen bij bouwgarant! Op ons hele proces kan ik helaas alleen maar concluderen dat ik deze aannemer niet meer serieus kan nemen en volgende klanten adviseer vooral niet te gaan bouwen bij VDM!

Goede klantenbegeleiding