Goede service. Snelle actie.

jan van de beek

Prima geregeld. Jammer dat de tussenpersoon Bielderman van de tegenpartij ons belde over de afwikkeling.

Fred Dijkman

Snelle en correcte service.

Fabela-Rozo theaterproducties

Prima effieciente behandeling van klachten. Vriendelijk en persoonlijk.

Geachte heer, mevrouw,

Geachte heer, mevrouw,

heer van Buuren van Vathorst Verzekeringen heeft voor een onzer cliënten de verzekering verzorgd. Zijn dienstverlening is hierin meer dan prima verzorgd geweest, waarvoor namens cliente hartelijk dank.

K2KTrading b.v.

Ik heb een zeer goede ervaring bij Vathorst. Ik krijg altijd goeie uitleg en ze zijn altijd bereid om te helpen.

D van der Weide

Heldere duidelijke uitleg, goede service,vakkundig en ook prijstechnisch prima .

T. Dekker

Direct, service gericht en persoonlijk.

Mijn ervaringen zijn erg positief. Ik ben zeer te spreken over de deskundige benadering en adviezen, waarbij
mij een aantal problemen uit handen zijn genomen en opgelost door Vathorst met een positief resultaat.
Er wordt een korte lijn gehouden met de klant, mede daardoor heb ik mijn contact met de deskundige van Vathorst ervaren als professioneel , open , betrokken en geduldig om alles uit te leggen in begrijpelijke taal.

Fijne meedenkende mensen.