K2KTrading b.v.

Ik word altijd goed geholpen en krijg altijd de beste advies.

Prima service, zoeken graag iets voor je uit

H Toering

Ik was op zoek naar een vrachtwagen verzekering voor particulieren, dit blijkt niet zo gemakkelijk als het het lijkt na vele verzekeraars aan de lijn te hebben gehad kwam ik bij Vathorst terecht... Ik was op zoek naar een vrachtwagen verzekering voor particulieren, dit blijkt niet zo gemakkelijk als het het lijkt na vele verzekeraars aan de lijn te hebben gehad kwam ik bij Vathorst terecht waar ik heel goed geholpen ben. Ik heb steeds met dezelfde persoon gesproken. Ook na een paar keer heen en weer bellen als er wat uitgezocht moest worden .

keizer

Ik ben zeer tevreden over vathorstverzekering wordt altijd netjes geholpen en te woord gestaan een goed contact

Keisha Larrys

Altijd zeer behulpzaam en acuraat.

Gijs

Schade aan iPad. Schadeformulier ingevuld en binnen een paar dagen was het afgehandeld.

Goed bereikbaar, altijd persoonlijk contact, denkt mee en handelt snel en accuraat.

Alleen jammer dat ik mijn privé-autoverzekering niet kan combineren met de zakelijke zgn. Keurig te woord gestaan, goed oplossingsgericht meedenken met de klant, prima communicatie.
koeriersverzekering. Dit i.v.m. het delen van de (36 !) schadevrije jaren / bonus malus.

Taner Sahin

Goed, vertrouwelijk bedrijf!! Alles wordt duidelijk vermeld en er wordt snel gehandeld!