Matthijs blanken.

Het aankooptraject

Altijd ruim op tijd, en houd contact via de telefoon of mail en bovenal eerlijk.

Klaare te Oss

Het aankooptraject

Alerte en vriendelijke communicatie. Houd de planning tijdens het traject, van 1e bezichtiging tot uiteindelijk tekenen bij de notaris, goed in de gaten.

Snelle service
Prettig in contact
Levert wat beloofd is

Familie Adams

Het aankooptraject

Na 2 jaar zoeken hebben we onze nieuwe woning in Pijnacker gevonden. Maar we hadden geen enkele ervaring met het aankopen van een woning. Zelf hebben we de eerste stap bij het onderhandelen gezet waarna dit door Pieter professioneel is overgenomen. Daarbij is een beter dan verwachtte eindprijs bereikt.
We hebben voor Vastgoedkoper gekozen omdat deze onafhankelijk van lokale makelaars werkt.
De kosten van de inzet van Vastgoedkoper vielen ons achteraf heel er mee en goede investering!

Mohamed

Het aankooptraject

Pieter begon snel aan het traject en heeft mij alle zorgen uit handen genomen. Straalt vertrouwen en een grote kennis van de markt waardoor ik zelf weinig deed voor het aankooptraject en alles bij pieter heb neergelegd. De kosten in verhouding tot zijn totale dienstverlening zijn zeer redelijk.

Het aankooptraject

Heeft de tijd genomen om zaken goed uit te leggen. Altijd snelle reactie op vragen.

M. de Jong

Het aankooptraject

Goed en duidelijk advies! Snel en duidelijk antwoord op onze vragen.