Bo Hoeneveld

Van SVHS naar DVD

Vlot en correct. Prima ervaring

Willem

Vakwerk voor een scherpe prijs

1400 dia, van allerlei maten en kwaliteiten, binnen enkele weken op dvd gezet. Prima kwaliteit en goede service. Je moet er natuurlijk wel even voor naar Zaandam rijden, maar dan heb je ook wat.

Karel

Overzetten dia's naar DVD

Prima resultaat van dia's naar digitaal. Heb de dia's zelf gebracht en gehaald, dus ik kan niet oordelen over evt. verzendingen

Mieke Mekkink

Fijn om oude beelden weer terug te zien.

Prima hulp. Ik bracht 10 willekeurige cassettebanden van verschillende merken. Ik kreeg er 10 dvd's voor terug. De eerste heb ik gezien op HD tv, een enorm scherm. De zwart wit beelden uit 1953... Prima hulp. Ik bracht 10 willekeurige cassettebanden van verschillende merken. Ik kreeg er 10 dvd's voor terug. De eerste heb ik gezien op HD tv, een enorm scherm. De zwart wit beelden uit 1953 waren goed te zien tot mijn verbazing. Ook het geluid was uitstekend. Ik heb genoten om deze videobeelden weer terug te kunnen zien. De overige 9 moet ik nog bekijken. Ik verwacht dat die ook prima zijn al zijn ze van een andere aard. Voornamelijk beelden opgenomen van de tv van de jaren tachtig. Voetbalwedstrijden en muziekprogramma's.

J.g.Kes

Van video naar dvd
Van LP naar cd

Vriendelijk geholpen
Goede kwaliteit

Th.Hellenthal

Uitstekende service

Mijn foto's op defecte schijfjes weer zichbaar gemaakt
Prima vakwerk.

a oosterbaan

Geen iedee

prima bedrijf vriendelijke mensen helaas kan ik nog niet iets zeggen over de dvd daar ik de dvd nog niet helemaal bekeken heb daar moet ik eens goed voor gaan zitten, het is namelijk nogal emotioneel

Huisman

Super8

prima ervaring, voor de tweede keer heeft Vanvideonaardvd.com super 8 filmpjes omgezet op dvd

van Duffelen

Herinneringen uit oude doos

Een fantastische mogelijkheid om oude dia's te laten digitaliseren! hiermee heb ik een heel mooi familie-foto-album kunnen maken met vele vergeten herinneringen.....

Vd Grift

Oude herinneringen

Wat fijn om die oude herinneringen van vroeger weer her te beleven. Alles perfect overgezet door vanvideonaardvd. com. Mijn complimenten. Snelle service en perfect resultaat.