l.c.de jong

Beleef de mooie herinneringen weer

plezierige vakkundige mensen.

Karla

Prima service!

Ik heb 21 video8 bandjes laten digitaliseren. Aangezien het een compleet gezinsleven omvatte, heb ik het persoonlijk langs gebracht en weer opgehaald. Dit was allemaal geen enkel probleem. Er was... Ik heb 21 video8 bandjes laten digitaliseren. Aangezien het een compleet gezinsleven omvatte, heb ik het persoonlijk langs gebracht en weer opgehaald. Dit was allemaal geen enkel probleem. Er was een goede en heldere communicatie t.a.v. het eindresultaat. Toen bij thuiskomst bleek dat één van de bandjes toch niet goed was opgenomen, kon ik daarmee direct terugkomen. Ze hebben dit dezelfde ochtend overgezet zodat ik op tijd was voor de bruiloft in het buitenland. Kortom, de medewerkers nemen hun verantwoordelijkheid wat betreft hun werk en besteden er persoonlijke aandacht aan. Het gaf me een vertrouwd gevoel en dit is belangrijk zeker omdat het privé-materiaal betreft.

Karin Zweering

Uitstekende klantgerichte service

Ik had op zeer korte termijn beeldmateriaal super 8 overzetting nodig naar HDD kwaliteit harddisk. Het ging hier om films uit de zeer jonge jeugdjaren van mijn zoon, die ging trouwen en wat is... Ik had op zeer korte termijn beeldmateriaal super 8 overzetting nodig naar HDD kwaliteit harddisk. Het ging hier om films uit de zeer jonge jeugdjaren van mijn zoon, die ging trouwen en wat is leuker dan tijdens je speech deze beelden te vertonen.
In eerste instantie had ik het verkeerde materiaal aangeleverd, wat door deze firma al met grote spoed in behandeling werd genomen. Nadat ik er achter kwam dat ik het verkeerde materiaal had aangeleverd, en de firma opnieuw moest benaderen om het juiste materiaal om te zetten, ben ik op een uiterst vriendelijke en zeer klantgerichte manier geholpen. Binnen 24 uur had ik de benodigde kopie in mijn bezit.
Mijn welgemeende complimenten aan Vanvideonaardvd.com voor de geboden service .

Johan van Duijn

Prima werk voor een redelijk prijs

Als je zelf als eens bent bezig geweest met een eenvoudige scanner van een paar tientjes kom je tot de volgende conclusie: het kost heel veel tijd en het resultaat is bedroevend. Een sectie van... Als je zelf als eens bent bezig geweest met een eenvoudige scanner van een paar tientjes kom je tot de volgende conclusie: het kost heel veel tijd en het resultaat is bedroevend. Een sectie van dia's dus maar naar 'Vanvideonaardvd.com' gestuurd in de hoop dat het het geld waard zou zijn als zij die klus zouden klaren. Naast een prettige communicatie viel het resulaat mij reuze mee en dan had ik nog maar de 'standaard' resolutie genomen. Kun je nagaan hoe goed het resultaat is als je een nog betere kwaliteit wilt. Eindoordeel: snel, redelijke prijs en prima resultaat!

kooke

Eer goed

Vlot-snel en vriendelijk

Wilma

Blij met Van Video naar DVD !!!

Ik heb een positieve ervaring met VVND. Klantvriendelijk, goede uitleg, snelle levering, goede kwaliteit.

westendorp

Herinneringen aan ons lange leven. Al onze oude super 8 filmpjes nu digitaal. Zelfs één uit 1941 die ik bij mijn weten nog nooit gezien had. Heel spannend en ontroerend.

zeer goed en vriendelijk geholpen en prima uitvoering

p.v/d ven

Zeer vriendelijk,

Heb tel. contact gehad met de medewerkers, en ben zeer vriendelijk behandeld.

Bo Hoeneveld

Van SVHS naar DVD

Vlot en correct. Prima ervaring

Willem

Vakwerk voor een scherpe prijs

1400 dia, van allerlei maten en kwaliteiten, binnen enkele weken op dvd gezet. Prima kwaliteit en goede service. Je moet er natuurlijk wel even voor naar Zaandam rijden, maar dan heb je ook wat.