Piet

Klantenservice goed bereikbaar.

L. de Boer

Zeer accuraat, zorgvuldig.
Vriendelijke benadering.

Er is vooraf duidelijk gecommuniceerd wat de mogelijkheden zijn.
Er is geleverd wat is afgesproken.

C. Zwarthoed

Vriendelijk bedrijf met goede toelichting en snelle oplevering met voor mij een opgeleverd product waar ik heel blij mee ben.

Duidelijk , vriendelijk en snel.

Nvt

OK.

Eerlijkheid

H kopmels

Wij zijn ontzettend blij dat onze oude video banden met waardevolle herinneringen met zon goede kwaliteit digitaal zijn gemaakt. Daarbij ook de service dat de tv beelden er uitgefilterd zijn,... Wij zijn ontzettend blij dat onze oude video banden met waardevolle herinneringen met zon goede kwaliteit digitaal zijn gemaakt. Daarbij ook de service dat de tv beelden er uitgefilterd zijn, zoals wij gevraagd hebben.

Er wordt goed geluisterd en samen bekeken naar wat je wilt

prive David de Boer

Goede betrouwbare ervaring,zeer correct in de afhandeling.

goed overleg wat ik als klant wil ,en goed advies !

Konijn

Zeer vriendelijk. Goede Uitleg wat er ging gebeuren.

Klantvriendelijk. Goede service.

Edward B

Prima mensen, korte lijnen met personlijk contact als je dat wenst.

Goede kwaliteit

Jos Duijts

Afgelopen december heb ik enige super 8 films van 35 jaar geleden laten overzetten op dvd. Ondanks de leeftijd van de films is de kwaliteit heel goed. Ik had geen idee of de volgorde van de films... Afgelopen december heb ik enige super 8 films van 35 jaar geleden laten overzetten op dvd. Ondanks de leeftijd van de films is de kwaliteit heel goed. Ik had geen idee of de volgorde van de films klopte, maar dit is prima opgelost. Kom zeker terug met overige films.

Groot pluspunt is dat voor een kleine meerprijs films binnen een bepaalde tijd worden omgezet.

particulier

Met lood in mijn schoenen ben ik met mijn oer oude dia's, röntgenfoto's van niet te beste kwaliteit, naar Vanvideonaardvd gegaan.
De DVD is niet alleen perfect geworden, maar ondanks dat het...
De DVD is niet alleen perfect geworden, maar ondanks dat het voor kerst 2016 een hectische tijd was heeft men zich aan de belofte 'voor kerst in huis. gehouden!

super , dit durf je aan te bevelen