C.DE BRUIN

Keurig netjes en goede service.

Leo Reitsma

Heb van dia's digitale foto's laten maken en deze op een usb stick laten zetten.
Prijs/kwaliteit is prima. van slechte dia's kan je prachtige foto's maken.

Duidelijke prijsopgave en opgave levertijd, die aangehouden wordt. Als er haast bij is, kun je verzoeken de termijn te bekorten en daaraan wordt zonder extra kosten aan meegewerkt

Frantsen

De vidio omzetting was goed maar de super 8 omzetting was erg slecht
Ik ben van plan dit over te laten doen

Reactie Vanvideonaardvd.com:

Beste klant,
We vinden het spijtig om te vernemen dat u niet tevreden bent met de omgezette super8.
We hebben 4 kwaliteiten waaruit u kunt kiezen:
SD, SD Plus, HD en HD Plus (de Plus...
Beste klant,
We hebben 4 kwaliteiten waaruit u kunt kiezen:
SD, SD Plus, HD en HD Plus (de Plus staat voor vooraf wetgate reiniging en achteraf beeldrestauratie).
U heeft voor de budget scan 'SD' gekozen. Bij SD wordt het één op één gedigitaliseerd en vinden er geen correcties plaats.

Anita

Ik ben zeer tevreden met de resultaten. Had oude dia's laten digitaliseren en het was uitstekend gedaan, zag er goed uit. Ook de mensen van het bedrijf zijn zeer vriendelijk en behulpzaam en... Ik ben zeer tevreden met de resultaten. Had oude dia's laten digitaliseren en het was uitstekend gedaan, zag er goed uit. Ook de mensen van het bedrijf zijn zeer vriendelijk en behulpzaam en levering was ook prima op tijd, zelfs 1x sneller dan vermeld. Een pluim voor de mensen, kwaliteit en levering.

Kwaliteit, vriendelijkheid, levering.

Ron Telling

Even aftasten omdat dit, ondanks zero ervaring, eenvoudig lijkt. Met andere woorden, bij een filmpje van 20-30 jaar geleden, was het woord digitaal nog nieuw bij de meesten. Nu ontvang je het terug... Even aftasten omdat dit, ondanks zero ervaring, eenvoudig lijkt. Met andere woorden, bij een filmpje van 20-30 jaar geleden, was het woord digitaal nog nieuw bij de meesten. Nu ontvang je het terug in een heel andere dimensie en tijd.
Twee werelden in één.
Maar prima ervaren

Aflevering volgens plan

Brocken

Omzetting video naar DVD was prima in orde. Ons verzoek om het nar USB te zetten werd niet zomaar gehonoreerd maar is uiteindelijk wel gelukt. Alles heeft een hoge kwaliteit als je de goede bron... Omzetting video naar DVD was prima in orde. Ons verzoek om het nar USB te zetten werd niet zomaar gehonoreerd maar is uiteindelijk wel gelukt. Alles heeft een hoge kwaliteit als je de goede bron aanlevert.

Kwaliteit van omzetting was hoog.

K.rem

We hebben goede ervaring met dit bedrijf houd zich aan de afspraken en netjes afgehandeld.

Goede kwaliteit product.

Roel Vree

Wanneer je de materialen goed aanleverd en uitlegt hoe je het wil hebben, dan wordt het e.e.a. snel, binnen een week, correct afgehandeld!

Snelle en correcte levering.!!

C. Mak

Duidelijke informatie

AJ

Bijzonder prettige ontvangst, uitstekende afhandeling van de vraag.
Keurig op de afgesproken tijd geleverd. Kwalitatief mooi resultaat.

Ze doen wat ze beloven.