Jacob Hollenberg

Ik had nog een paar oude 8 en S8 filmpjes gevonden die ik graag met de familie wilde delen.
Van Videonaardvd.com leverde mij in een wip digitale versies hiervan. Great service ! En snel ook.

Kreeg mijn ingeleverde spullen binnen de afgesproken termijn keurig retour.

w coebergh

Positief: snel contact via de telefoon; goed werk geleverd.
Wat nog verbeterd kan worden: 1. een ontvangstbevestiging sturen als jullie de banden van de klant binnen hebben. 2. Een mail sturen wanneer ongeveer de banden terug verwacht mogen worden. Ik hoorde nu helemaal niets en heb zelf een aantal keer moeten bellen.

Cilia Braekling

Zeer vakkundig! Uitstekende beeldkwaliteit. Medewerkers komen hun afspraken na. Zeer snelle levering. Wij hebben onze oude filmbandjes op DVD laten zetten en tevens op een hard-disc. Wij zijn zeer... Zeer vakkundig! Uitstekende beeldkwaliteit. Medewerkers komen hun afspraken na. Zeer snelle levering. Wij hebben onze oude filmbandjes op DVD laten zetten en tevens op een hard-disc. Wij zijn zeer tevreden over de kwaliteit en de service van dit bedrijf. Wij bevelen ze zeker aan bij onze familie en vrienden.

H Scholsberg

Opdracht werd snel behandeld en duidelijk in de mogelijkheden.

Goede service en prijs/kwaliteit is zeer goed

H. Straub

Gezocht op internet naar een bedrijf dat 8 mm films voor een redelijke prijs kan omzetten. Bij Vanvideonaardvd terecht gekomen vanwege mogelijkheden en prijs. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Houdt zich aan de afspraak.

Henk van der Wissel

Behulpzaam,duidelijke afspraken

Het b edrijf doet wat het beloofd.

Spekkers

Prima tevreden. Zeker de goedkoopste.. bedankt.

A. oort

Snelle service, en mooie kwaliteit voor een schappelijke prijs

Kennis over de producten.
Nemen de tijd voor je.
Serieus geholpen.

J. J. ter Haar

Bij dit bedrijf heb ik drie 8mm films naar DVD laten overzetten. Prima resultaat en aangename, persoonlijke uitleg.

Klantvriendelijk, snelle service, prijzen zijn schappelijk

Anja Hoogesteijn

Zeer snelle en betrouwbare service. We zijn erg blij met de dvd waar meerdere overleden dierbaren op beeld staan.

Ze belden vooraf nog om goed kort te sluiten wat onze wensen precies waren kwa aanleveren en aantal kopiëen ed.