De Leeuw Multimedia Solutions

Zocht iemand die het op korte termijn voor me kon realiseren ivm huwelijkscadeau. Alles lukte en ik voelde me zeer vakkundig geholpen! Perfect!

Snelheid, vakkundigheid en klantvriendelijkheid!

Anneke Grol-Pilgram

Snelle service en ook aftersale contact prima!

goed bereikbaar, prima after sale

A Ganzevoort

Zeer positief

Leila

Binnen een week waren al mijn videocassettes omgezet naar dvd! Alles verliep heel snel en soepel. Ik ben zeer tevreden! Kwaliteit is ook super!

Goede service. Snel en betrouwbaar.

Barbara

het is prima uitgevoerd, helemaal netjes en volgens afspraak gegaan

Gert van de Nadort

Hadden eerst vragen over de beste manier van digitaliseren. Men nam alle tijd om alles uit te leggen. Goede en uitgebreide begeleiding.

Vakkundig, professionele apparatuur en vriendelijk.

Harms

Prima zeer netjes en klantvriendelijk

mijn producten zijn met veel zorg behandeld

RF Bossers

Onlangs een aantal super 8 filmpjes van 40 jaar geleden laten digitaliseren . Mijn twee zoons waren net geboren dus het is een dierbare herinnering. Na op internet gezocht te hebben en navraag... Onlangs een aantal super 8 filmpjes van 40 jaar geleden laten digitaliseren . Mijn twee zoons waren net geboren dus het is een dierbare herinnering. Na op internet gezocht te hebben en navraag gedaan te hebben bij div. winkels in de regio kwam ik bij dit bedrijf terecht. Waar de prijzen bij andere mij behoorlijk tegenvielen viel me het bij dit bedrijf ontzettend mee. De kwaliteit moest ik natuurlijk even afwachten maar het overtrof mijn stoutste verwachtingen. Helemaal geweldig.
Nu genieten ook beide jongens ( inmiddels mannen met zelf kids) van de filmpjes. Echt een aanrader dus.

Goed advies vooraf, sterke prijs/ kwaliteit verhouding en snelle levering. TOP!!

Wilma Slobbe

Goede service en betrouwbaar

goede contacten

JVM Vos

Netjes en op tijd afgeleverd. Correct verpakt en verzonden.
Geleverd product van goede kwaliteit.

Telefonisch goed bereikbaar en correcte afhandeling via mail m.b.t. communicatie.