9 / 10
322 beoordelingen

322 Reviews

Cheyenne Schuit

10/10

Geweldige service en kwaliteit. Vorig jaar ongeveer 15 tot 20 videobanden om laten zetten naar een DVD, zodat mijn moeder weer naar filmfragmenten kan kijken van mijn overleden vader. Mijn moeder... Geweldige service en kwaliteit. Vorig jaar ongeveer 15 tot 20 videobanden om laten zetten naar een DVD, zodat mijn moeder weer naar filmfragmenten kan kijken van mijn overleden vader. Mijn moeder kijkt hier nog steeds elke dag naar. De kwaliteit blijft uitstekend. Voor een betrouwbare, hoogwaardige, snelle en zorgvuldige service, moet je zeker hier zijn!

Xzmyra, de eigenaar van het bedrijf, is heel erg professioneel en een grote schat! Ze beseft dat de banden vaak emotionele content kan bevatten en gaat hier heel zorgvuldig mee om. Dit vind je niet... Xzmyra, de eigenaar van het bedrijf, is heel erg professioneel en een grote schat! Ze beseft dat de banden vaak emotionele content kan bevatten en gaat hier heel zorgvuldig mee om. Dit vind je niet bij een Hema terug. Bij ons bleek dat er een dubbele videoband tussen zat, wat zij dan ook gelijk heeft gemeld. Als de kwaliteit van de videoband wat minder was, ging zij gelijk met ons in overleg wat zij kon doen en wat wij daarmee wilden. Ik ben blij dat wij haar onze kostbare videobanden hebben toevertrouwd, wat de service was geweldig! En het resultaat mag er zeker wezen, mijn moeder kijkt elke dag met een lach naar de fragmenten terug. Dankjewel Xzmyra!

De Leeuw Multimedia Solutions

10/10

Zocht iemand die het op korte termijn voor me kon realiseren ivm huwelijkscadeau. Alles lukte en ik voelde me zeer vakkundig geholpen! Perfect!

Snelheid, vakkundigheid en klantvriendelijkheid!

Anneke Grol-Pilgram

8/10

Snelle service en ook aftersale contact prima!

goed bereikbaar, prima after sale

A Ganzevoort

10/10

Zeer positief

Leila

10/10

Binnen een week waren al mijn videocassettes omgezet naar dvd! Alles verliep heel snel en soepel. Ik ben zeer tevreden! Kwaliteit is ook super!

Goede service. Snel en betrouwbaar.

Barbara

8/10

Prima

het is prima uitgevoerd, helemaal netjes en volgens afspraak gegaan

Gert van de Nadort

10/10

Hadden eerst vragen over de beste manier van digitaliseren. Men nam alle tijd om alles uit te leggen. Goede en uitgebreide begeleiding.

Vakkundig, professionele apparatuur en vriendelijk.

Harms

9/10

Prima zeer netjes en klantvriendelijk

mijn producten zijn met veel zorg behandeld

RF Bossers

10/10

Onlangs een aantal super 8 filmpjes van 40 jaar geleden laten digitaliseren . Mijn twee zoons waren net geboren dus het is een dierbare herinnering. Na op internet gezocht te hebben en navraag... Onlangs een aantal super 8 filmpjes van 40 jaar geleden laten digitaliseren . Mijn twee zoons waren net geboren dus het is een dierbare herinnering. Na op internet gezocht te hebben en navraag gedaan te hebben bij div. winkels in de regio kwam ik bij dit bedrijf terecht. Waar de prijzen bij andere mij behoorlijk tegenvielen viel me het bij dit bedrijf ontzettend mee. De kwaliteit moest ik natuurlijk even afwachten maar het overtrof mijn stoutste verwachtingen. Helemaal geweldig.
Nu genieten ook beide jongens ( inmiddels mannen met zelf kids) van de filmpjes. Echt een aanrader dus.

Goed advies vooraf, sterke prijs/ kwaliteit verhouding en snelle levering. TOP!!

Wilma Slobbe