Tebrunsvelt

9/10

Jullie beste maar kan nog beter

Ala het goed koper was dan zouden we nog meer bandje leveren

Jeroen Monshouwer

10/10

Ik had diverse filmpjes en video's op verschillende dragers. Er werd prima meegedacht over hoe deze het beste gedigitaliseerd konden worden. Altijd keurig telefonisch bereikbaar en keurig te woord... Ik had diverse filmpjes en video's op verschillende dragers. Er werd prima meegedacht over hoe deze het beste gedigitaliseerd konden worden. Altijd keurig telefonisch bereikbaar en keurig te woord gestaan.

Meedenken met de klant.

Ronald Wierema

9/10

Zeer tevreden met het eindresultaat van het overzetten van mijn oude 8mm films naar digitale bestanden. Duidelijke communicatie en ook handig en logisch ingespeeld op onvoorziene zaken. Zo heb ik... Zeer tevreden met het eindresultaat van het overzetten van mijn oude 8mm films naar digitale bestanden. Duidelijke communicatie en ook handig en logisch ingespeeld op onvoorziene zaken. Zo heb ik vanaf een webwinkel een extra HDD rechtstreeks kunnen laten leveren bij Vanvideonaardvd.com, omdat de meegstuurde HDD te weinig ruimte had.
Wel miste ik een ontvangstbevestiging na het inzenden. Via track&trace zie je dat e.e.a. wel is aangekomen, maar het voelt toch raar dat je een paar weken niets hoort, totdat e.e.a. is afgerond of wanneer er zich een probleem voordoet.

C S Mahangoe

9/10

Dit bedrijf denkt in mogelijkheden en oplossingen. Ze zijn royaal met geven van kortingen of anders.
de kwaliteit van het produkt is naar behoren en wij zijn er tevreden mee.

De brede mogelijkheden in de aanbieding en meedenken.

Monique Morhée

9/10

Heel attent en mooie dvd's afgeleverd

Vriendelijk bij telefonisch contact.
Mooie videos gemaakt.

J.Schuringa

9/10

Snelle,goede en succesvolle zaken gedaan. Ongeveer half vergane video's weer leuk tot leven gebracht.

snelle en goede service

Philippe Rubens

10/10

Absolute aanrader, kostbare herinneringen werden gered, eerlijk en zorgvuldig over de kansen band te redden en op de hoogte houden

Zie boven

Cheyenne Schuit

10/10

Geweldige service en kwaliteit. Vorig jaar ongeveer 15 tot 20 videobanden om laten zetten naar een DVD, zodat mijn moeder weer naar filmfragmenten kan kijken van mijn overleden vader. Mijn moeder... Geweldige service en kwaliteit. Vorig jaar ongeveer 15 tot 20 videobanden om laten zetten naar een DVD, zodat mijn moeder weer naar filmfragmenten kan kijken van mijn overleden vader. Mijn moeder kijkt hier nog steeds elke dag naar. De kwaliteit blijft uitstekend. Voor een betrouwbare, hoogwaardige, snelle en zorgvuldige service, moet je zeker hier zijn!

Xzmyra, de eigenaar van het bedrijf, is heel erg professioneel en een grote schat! Ze beseft dat de banden vaak emotionele content kan bevatten en gaat hier heel zorgvuldig mee om. Dit vind je niet... Xzmyra, de eigenaar van het bedrijf, is heel erg professioneel en een grote schat! Ze beseft dat de banden vaak emotionele content kan bevatten en gaat hier heel zorgvuldig mee om. Dit vind je niet bij een Hema terug. Bij ons bleek dat er een dubbele videoband tussen zat, wat zij dan ook gelijk heeft gemeld. Als de kwaliteit van de videoband wat minder was, ging zij gelijk met ons in overleg wat zij kon doen en wat wij daarmee wilden. Ik ben blij dat wij haar onze kostbare videobanden hebben toevertrouwd, wat de service was geweldig! En het resultaat mag er zeker wezen, mijn moeder kijkt elke dag met een lach naar de fragmenten terug. Dankjewel Xzmyra!