E.E. Vos-Heikens

Bij een verhuizing kwamen allemaal "oude" videobanden tevoorschijn met dierbare herinneringen van familie en vakanties. Ik kon ze niet meer afspelen. Om ze te kunnen zien en om veel ruimte te... Bij een verhuizing kwamen allemaal "oude" videobanden tevoorschijn met dierbare herinneringen van familie en vakanties. Ik kon ze niet meer afspelen. Om ze te kunnen zien en om veel ruimte te besparen, hebben we ze laten digitaliseren. De kwaliteit was nog zeer goed en we hebben genoten van het weerzien.

kwaliteitsbehoud en goed archivering van de inhoud

Corina

Snelle service, top resultaat!

ad wiersma

Prettige uitleg van de mogelijkheden, komen hun afspraken na en zoniet dan wordt dit op de juiste wijze gecommuniceerd.

goede kwaliteit van de gebruikte materialen duidelijk gelabeld .

Tebrunsvelt

Jullie beste maar kan nog beter

Ala het goed koper was dan zouden we nog meer bandje leveren

Jeroen Monshouwer

Ik had diverse filmpjes en video's op verschillende dragers. Er werd prima meegedacht over hoe deze het beste gedigitaliseerd konden worden. Altijd keurig telefonisch bereikbaar en keurig te woord... Ik had diverse filmpjes en video's op verschillende dragers. Er werd prima meegedacht over hoe deze het beste gedigitaliseerd konden worden. Altijd keurig telefonisch bereikbaar en keurig te woord gestaan.

Meedenken met de klant.

Ronald Wierema

Zeer tevreden met het eindresultaat van het overzetten van mijn oude 8mm films naar digitale bestanden. Duidelijke communicatie en ook handig en logisch ingespeeld op onvoorziene zaken. Zo heb ik... Zeer tevreden met het eindresultaat van het overzetten van mijn oude 8mm films naar digitale bestanden. Duidelijke communicatie en ook handig en logisch ingespeeld op onvoorziene zaken. Zo heb ik vanaf een webwinkel een extra HDD rechtstreeks kunnen laten leveren bij Vanvideonaardvd.com, omdat de meegstuurde HDD te weinig ruimte had.
Wel miste ik een ontvangstbevestiging na het inzenden. Via track&trace zie je dat e.e.a. wel is aangekomen, maar het voelt toch raar dat je een paar weken niets hoort, totdat e.e.a. is afgerond of wanneer er zich een probleem voordoet.

C S Mahangoe

Dit bedrijf denkt in mogelijkheden en oplossingen. Ze zijn royaal met geven van kortingen of anders.
de kwaliteit van het produkt is naar behoren en wij zijn er tevreden mee.

De brede mogelijkheden in de aanbieding en meedenken.

Monique Morhée

Heel attent en mooie dvd's afgeleverd

Vriendelijk bij telefonisch contact.
Mooie videos gemaakt.

J.Schuringa

Snelle,goede en succesvolle zaken gedaan. Ongeveer half vergane video's weer leuk tot leven gebracht.

snelle en goede service

Philippe Rubens

Absolute aanrader, kostbare herinneringen werden gered, eerlijk en zorgvuldig over de kansen band te redden en op de hoogte houden

Zie boven