M van der Stap

Prima geregeld

Goed en snel geregeld.

Wim van der Tak

Wij vinden de dvd wel goed maar vinden hem wel erg snel lopen.

Jansen

Goede kwaliteit voor een mooie prijs

2 mini-dv's over laten zetten naar harden schijf. Kwaliteit was veel beter dan verwacht. Ook de prijs viel heel erg mee. Ik werd netjes op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling.

Theo Min

Zoals de techniek is waar ik veel bewondering voor heb is netjes uitgelegd zoals de cliént het hebben wil.

De vraag is netjes beantwoord en op tijd conform afspraak geleverd.

Henk Verdonkschot

Ok.

ok.

Nikkie

Eindelijk alle films weer kunnen bekijken!

Goeie service, vlot, contact indien nodig.

J.J.J.M. van Rooij Architect

Wij zijn zeer verrast hoe de dvd geworden is. We hebben er erg van genoten. We hadden de dvd en de 8 mm bandjes snel weer terug.
Alsnog hartelijk bedankt. Heb jullie adres al doorgegeven aan...
Alsnog hartelijk bedankt. Heb jullie adres al doorgegeven aan iemand anders.

Vr. groet. E.M.M. van Rooij Dousi

Hans van Oosten

Voortreffelijk maar bewerkelijk

Ik moest enige aarzeling overwinnen om mijn 26 Video 8 cassettes ter digitalisering over te dragen aan vanvideonaardvd.com. Allereerst heb ik ze zelf enigszins gerubriceerd op jaar, en onderwerp. En... Ik moest enige aarzeling overwinnen om mijn 26 Video 8 cassettes ter digitalisering over te dragen aan vanvideonaardvd.com. Allereerst heb ik ze zelf enigszins gerubriceerd op jaar, en onderwerp. En daarbij een nummer toegekend. De website gaf mij vertrouwen en het daarna volgende telefonisch contact. Ik ben zelf naar Zaandam gegaan met mijn beeldmateriaal, ik heb het bij ophalen eerst beoordeeld (steekproef) en goed bevonden. Daarna nog een keer terug voor extra bandje.

Hoewel ik niet aanwezig was bij de conversie heb ik geleerd dat echte zorg is besteed aan het werk en het resultaat. Ook de levering qua planning en voorwaarden is prima gegaan. Dus het bewerkelijke dat in mijn geval rubricering en logistiek was, is de moeite waard gebleken. Nadere vragen zijn ter plekke prima beantwoord.

Hulde!

trike4touring

Werd vriendelijk geholpen de band is goed op de dvd gezet.

Maar ik vindt het erg duur 180 minuten voor €35.00
ben nu op internet aan het kijken en vindt hele andere prijzen

Froukje van Slooten

Heel blij met vanvideonaardvd.com

ik heeb op internet gezocht wie mij kon helpen om een kapotte video band te maken er staan dierbare personen op,en ik kwam terecht op deze site,ik heb contact gezocht en er werd mij vertelt dat ik... ik heeb op internet gezocht wie mij kon helpen om een kapotte video band te maken er staan dierbare personen op,en ik kwam terecht op deze site,ik heb contact gezocht en er werd mij vertelt dat ik de video band naar ze kon opsturen.
heb ik gedaan nog geen twee weken later kreeg ik het keurig terug overgezet op dvd en de band gemaakt zo blij mee,mocht er weer wat zijn weet ik waar ik wezen moet geweldig.