oosting

Het is prachtig geworden,waren toch oude 8mm films

zoals ik al schreef het werk is uitstekend de servers

Koster

Het verleden herleeft!

Snelle levering, goede prijs verhouden, mooi resultaat.
(Wat je al niet met oude dia's kunt doen!)

Aart

Snel en correct en precies wat ik wou

J. Buurman

Prima resultaat

Een super 8 tape aangeboden voor digitaliseren. Met een week of 2 een dvd ontvangen met daarop de beelden. Het resultaat is prima. Goede service!

Christiaan

VHS naar DVD

Diverse videobanden om laten zetten naar DVD. Prima kwaliteit. Eerlijk over het feit dat sommige videobanden al beschadigd waren.

G.VAN .WILLIGEN

BEN ZEER TE VREDEN OVER HET REZULTAAT OVER DE AFWERKING .DE SNELHED VAN DE AFHANDELING EN VERHOUDIN KWLITEIT EN PRIJS

DAAR IK LANG HEB GEZOCHT OM DE BANDEN OVER TE LATEN ZETTEN NAAR DVD
HEB IK ALLEBANDEN (8 STUKS LATEN OVERZETTEN.WAS ERG BANG OF HET ZOU LUKKEN
DAAR .DAAR DE INHOUD VAN DIE BANDEN VOOR...
DAAR IK LANG HEB GEZOCHT OM DE BANDEN OVER TE LATEN ZETTEN NAAR DVD
HEB IK ALLEBANDEN (8 STUKS LATEN OVERZETTEN.WAS ERG BANG OF HET ZOU LUKKEN
DAAR .DAAR DE INHOUD VAN DIE BANDEN VOOR MIJ ZEER BELANGREIK ZIJN.
IK WAS VERBAAS DAT HET ALLEMAAL SNEL IS GEBEURD EN NETJES VERPAKT HEB THUIS GEKREGEN.HET ZAG ER ZEER VERZORGT UIT DUS TEVREDEN,EN VERTROUWD DAT WAS OOK BELANGRYK KAN DUS ANDEREN MENSEN AANBEVELEN .INDIEN NODIG LAAT IK HET WEER DOOR U DOEN.GROETEN G.VAN WILLIGEN

M Gobel

Bedankt

Prima goede Servies en kwaliteit

Muller

Tevreden klant

snel en zorgvuldige afhandeling. Kwaliteit prima.

verkuyl

Fijn dat dit er is!

prima service en snel klaar

Karel van Veen

Het verleden herleeft

Na een zoektocht op het internet kwam ik bij Vanvideonaardvd. Veel professionele fotozaken laten het overzetten van films op dvd uitvoeren door een andere partij. Hierdoor weet je niet wat er met je... Na een zoektocht op het internet kwam ik bij Vanvideonaardvd. Veel professionele fotozaken laten het overzetten van films op dvd uitvoeren door een andere partij. Hierdoor weet je niet wat er met je films gebeurt en waar deze blijven. Ik had 5 films waarvan 1 film 83 jaar oud is. Hoe je het kunt opsturen maakt niet uit, kwijt is kwijt. Dus zelf films gebracht en opgehaald. De kwaliteit is werkelijk verbluffend.