pieter vermeer

Prima kwaliteit

ik heb bijna geen enkele negatieve ervaring behalve dat als ik op vrijdag morgen de nota krijg en gelijk betaald de order pas maandag verwerkt word.
had leuker geweest dat ik er het...
had leuker geweest dat ik er het weekend al over kon beschikken i.p.v dinsdag erop .

Gabor Janosi

Oude herinneringen in een nieuw jasje

In de vorige eeuw hebben we veel opnamen gemaakt van de kinderen, onze vakanties en van onszelf. Helaas zijn deze herinneringen vandaag de dag niet meer af te spelen. Van video naar dvd bracht... In de vorige eeuw hebben we veel opnamen gemaakt van de kinderen, onze vakanties en van onszelf. Helaas zijn deze herinneringen vandaag de dag niet meer af te spelen. Van video naar dvd bracht uitkomst. Alles is gedigitaliseerd en weer afspeelbaar. Onze kinderen (25 jaar ouder) hebben ervan genoten en zijn heel blij dat we toen die opnamen hebben gemaakt. Ik raad iedereen aan om zijn oude opnamen over te zetten op dvd. Oude herinneringen gaan plotseling weer leven. Het zijn de beste speelfilms die we in jaren hebben gezien!

Annemarije Spreksel

Goede service

Fijne service, redelijk snelle levering.

Bing Liem

Vintage opgepoetst

Aan de mensen kan je vaak niet zien of het product wat ze leveren wel goed is. Meestal is het zo dat hoe slordiger de mensen eruit zien, des te beter zijn ze in het uitvoeren van hun vak. Ook hier... Aan de mensen kan je vaak niet zien of het product wat ze leveren wel goed is. Meestal is het zo dat hoe slordiger de mensen eruit zien, des te beter zijn ze in het uitvoeren van hun vak. Ook hier klopt dat voor mij volledig. Proficiat heren, dame (?), ik ben blij met de voorlopige digitalisering, maar ik heb nog tientallen bandjes die gedigitaliseerd moeten worden. Eerst sparen zou je kunnen zeggen. Ook de kwaliteit vind ik super.

Ted Boeree

Zeer tevreden!

Vakkundig personeel. Zeer klantvriendelijk en een prachtig resultaat! Helemaal top!

Rowan

Snel!

Goed bedrijf prijzen beetje hoog. Maar wel degelijke service!

Marjorie Schipper

Vakwerk

Snelle en persoonlijke service en een uitstekend resultaat!

Yvo

Prima service

Digitalisering volledig naar tevredenheid uitgevoerd.

J.G.F.Koers (particulier)

Een mooie herinnering prachtig vastgelegd

Op internet gezocht naar de mogelijkheid om een oude videoband op DVD te kunnen krijgen. Ik kwam dus bij u uit. Ben er op ingegaan omdat uw info heel duidelijk was.
Alles wat u aanbiedt...
Alles wat u aanbiedt bent u nagekomen. Snel en tegen een redelijke prijs.
Als ik weer een oude/ belangrijke video vind, dan kom ik terug bin u.
Merci

Jaap Koers

Mr. J

Fijne en professionele digitalisering van mijn oude herinneringen

Het proces was heel snel en simpel. Even langskomen om de banden en je gegevens af te geven. Vervolgens krijg je bericht wanneer je het kan ophalen. Eventueel verzending is ook mogelijk. De... Het proces was heel snel en simpel. Even langskomen om de banden en je gegevens af te geven. Vervolgens krijg je bericht wanneer je het kan ophalen. Eventueel verzending is ook mogelijk. De kwaliteit van mijn oude videobeelden zijn prima! Enige minpunt is dat het prijzig is.