Lex

8/10

Alles is prima verlopen

Alle afspraken werden nagekomen, de kwaliteit was goed.

J.J. de Visser, Serooskerke

10/10

Verdeeld over 3 opdrachten heb ik 4 stuks 8mm-film en 15 videobanden laten digitaliseren. Bij de eerste opdracht de vakjes blanco gelaten over de opslag op een disk. Na ontvangst van de eerste... Verdeeld over 3 opdrachten heb ik 4 stuks 8mm-film en 15 videobanden laten digitaliseren. Bij de eerste opdracht de vakjes blanco gelaten over de opslag op een disk. Na ontvangst van de eerste opdracht werd ik daarover gebeld. Op basis van de totaal te digitaliseren films en banden werd de benodigde opslagcapaciteit ingeschat. De opdrachten werden prima afgehandeld.

In het kort werd bij de aflevering een kwaliteitsoordeel gegeven over de ingezonden 8mm films. Daarmee aangevend dat het aan de kwaliteit van de ingezonden films ligt en niet aan de digitalisering... In het kort werd bij de aflevering een kwaliteitsoordeel gegeven over de ingezonden 8mm films. Daarmee aangevend dat het aan de kwaliteit van de ingezonden films ligt en niet aan de digitalisering daarvan.

Willem Knaap

10/10

Oude 8 mm film eindelijk gedigitaliseerd. De toen gebruikte tweede hands camera (Bauer) is gebruikt in de sneeuw en in de zomer. De opname kwaliteit is erg wisselend in belichting.

Alle aangeboden films zijn omgezet naar HD-Plus.

Fred Engel

10/10

Ze maken van een oude film weer een prachtige dvd ik heb gelukkig weer oude films gevonden op zolder die ga ik er zeker weer heen brengen dit adres is een aanrader

lavaPlus BV

9/10

Goede ervaringen

John Hermes

9/10

Ik heb louter uitstekende ervaringen met dit bedrijf. Levering conform afspraken en op tijd.
Gewoon prima

Goede advieszen en vriendelijke opstelling.

Sandra Schaaf

10/10

Super blij met t resultaat vh overzetten van de videobandjes op een harde schijf!
Is t geld meer dan waard! Ook nog op tijd klaar!

Huib Joosten

8/10

Goed, helder en duidelijk

kwaliteit van het product

Erica Feenstra

10/10

Twee maal "gebruik" gemaakt van hun diensten
Video en dia's op een cd laten zetten

Goede kwaliteit en persoonlijke benadering

E.E. Vos-Heikens

7/10

Bij een verhuizing kwamen allemaal "oude" videobanden tevoorschijn met dierbare herinneringen van familie en vakanties. Ik kon ze niet meer afspelen. Om ze te kunnen zien en om veel ruimte te... Bij een verhuizing kwamen allemaal "oude" videobanden tevoorschijn met dierbare herinneringen van familie en vakanties. Ik kon ze niet meer afspelen. Om ze te kunnen zien en om veel ruimte te besparen, hebben we ze laten digitaliseren. De kwaliteit was nog zeer goed en we hebben genoten van het weerzien.

kwaliteitsbehoud en goed archivering van de inhoud