Bert Borst

8mm laten doen alsmede Hi8 en wat videobanden. Zeer tevreden. Het is ff een uitgaven maar de herinneringen zijn een hoop waard. *****

Meedenkers ! Kwaliteit!

Ruud

Super8 om laten zetten naar HD maar het resultaat is bedroevend, veel te donker en hele stukken gewoon niet zichtbaar. Zelfs de 2e keer geen verbetering. Ik vind het mijn geld niet waard. Nat tweede... Super8 om laten zetten naar HD maar het resultaat is bedroevend, veel te donker en hele stukken gewoon niet zichtbaar. Zelfs de 2e keer geen verbetering. Ik vind het mijn geld niet waard. Nat tweede keer klagen wordt er gewoon geen contact meer opgenomen.

Marcel

Een hele goede service en waar de kwaliteit hoog in het vaandel staat. We hadden een groot aantal video 8 bandjes. Het was geen probleem om het te verdelen en zo elke maand er weer een paar op te... Een hele goede service en waar de kwaliteit hoog in het vaandel staat. We hadden een groot aantal video 8 bandjes. Het was geen probleem om het te verdelen en zo elke maand er weer een paar op te halen. Door de hoeveelheid werd ons een bulkkorting aangeboden. Erg netjes gedaan allemaal en als er weinig op een tape stond werd het ook aangegeven.

Een zeer prettig bedrijf die met je meedenken

Wim Schoolderman

Afhandeling traag, moest 6 weken wachten.

Nog geen.

Reactie Vanvideonaardvd.com:

Hè, wat jammer dat u het zo heeft ervaren. Helaas was het overmacht; met extreme drukte en hierdoor een verhuizing liepen we vertraging op. Inmiddels de verhuizing achter de rug en weer richting... Hè, wat jammer dat u het zo heeft ervaren. Helaas was het overmacht; met extreme drukte en hierdoor een verhuizing liepen we vertraging op. Inmiddels de verhuizing achter de rug en weer richting reguliere levertijden.
Hopelijk heeft u in ieder geval veel plezier met uw beelden!

p hartog

Helaas na 2 maal om offerte gevraagd te hebben geen reactie

mooie site

Jules

Wow, dinsdag gebracht en vrijdag klaar. TOP

Communicatief.

Oplanic

Super 8 en DV laten converteren, resultaat was erg mooi. Prima service.

Goede kwaliteit

Maura Renardel de Lavalette

Wat een goede prijs kwaliteit verhouding. Ik hoef nergens anders meer heen. Prima service en goed beeld. Succes en tot snel!

Ze doen wat ze beloven.

G.H.M. Lakeman

Zeer positieve ervaring !
Goede kwaliteit geleverd.

Zeer vriendelijk personeel en correcte afhandeling

D.v. Winkelhoff

Hebben mij uitstekende kwaliteit geleverd met het overzetten van banden naar DVD. Afspraken zijn nagekomen .
De periode van toesturen vd banden en het ontvangen van de Dvd's was wel aan de lange kant. Wellicht dat de maand december een rol speelde hierin, december is natuurlijk altijd een drukke maand. De prijs was bijzonder aantrekkelijk, ook dat heeft een rol gespeeld in mijn keuze.

Prijs/ kwaliteit