Maura Renardel de Lavalette

Wat een goede prijs kwaliteit verhouding. Ik hoef nergens anders meer heen. Prima service en goed beeld. Succes en tot snel!

Ze doen wat ze beloven.

G.H.M. Lakeman

Zeer positieve ervaring !
Goede kwaliteit geleverd.

Zeer vriendelijk personeel en correcte afhandeling

D.v. Winkelhoff

Hebben mij uitstekende kwaliteit geleverd met het overzetten van banden naar DVD. Afspraken zijn nagekomen .
De periode van toesturen vd banden en het ontvangen van de Dvd's was wel aan de lange kant. Wellicht dat de maand december een rol speelde hierin, december is natuurlijk altijd een drukke maand. De prijs was bijzonder aantrekkelijk, ook dat heeft een rol gespeeld in mijn keuze.

Prijs/ kwaliteit

Boekhoudcollege.nl

We boden een videoband aan met daarop een documentaire over de eerste schrijver over boekhouden (Luca Pacioli 1494). Voor onze leerlingen is dat heel interessante informatie. Een juiste behandeling... We boden een videoband aan met daarop een documentaire over de eerste schrijver over boekhouden (Luca Pacioli 1494). Voor onze leerlingen is dat heel interessante informatie. Een juiste behandeling was belangrijk voor ons omdat het ons enige materiaal was.
'Vanvideonaardvd' communiceerde prima en prompt. we waren zeer tevreden over het resultaat en zouden het zó weer doen.

Dank.

Frank Benders Boekhoudcollege

Snel en vakkundig.

Lex

Alles is prima verlopen

Alle afspraken werden nagekomen, de kwaliteit was goed.

J.J. de Visser, Serooskerke

Verdeeld over 3 opdrachten heb ik 4 stuks 8mm-film en 15 videobanden laten digitaliseren. Bij de eerste opdracht de vakjes blanco gelaten over de opslag op een disk. Na ontvangst van de eerste... Verdeeld over 3 opdrachten heb ik 4 stuks 8mm-film en 15 videobanden laten digitaliseren. Bij de eerste opdracht de vakjes blanco gelaten over de opslag op een disk. Na ontvangst van de eerste opdracht werd ik daarover gebeld. Op basis van de totaal te digitaliseren films en banden werd de benodigde opslagcapaciteit ingeschat. De opdrachten werden prima afgehandeld.

In het kort werd bij de aflevering een kwaliteitsoordeel gegeven over de ingezonden 8mm films. Daarmee aangevend dat het aan de kwaliteit van de ingezonden films ligt en niet aan de digitalisering daarvan.

Willem Knaap

Oude 8 mm film eindelijk gedigitaliseerd. De toen gebruikte tweede hands camera (Bauer) is gebruikt in de sneeuw en in de zomer. De opname kwaliteit is erg wisselend in belichting.

Alle aangeboden films zijn omgezet naar HD-Plus.

Fred Engel

Ze maken van een oude film weer een prachtige dvd ik heb gelukkig weer oude films gevonden op zolder die ga ik er zeker weer heen brengen dit adres is een aanrader

lavaPlus BV

Goede ervaringen

J. Hermes

Ik heb louter uitstekende ervaringen met dit bedrijf. Levering conform afspraken en op tijd.
Gewoon prima

Goede advieszen en vriendelijke opstelling.