Kwaliteit van het product

Zeer tevreden over de klantvriendelijkheid. Een artikel was niet leverbaar, werd gebeld om dit op te lossen. Bestelling afgehaald, ook daar alle lof, vriendelijk, en snel geregeld

Mooie website naar mijn mening, duidelijke opbouw

Particulier

Geheel naar wens

Prima informatie

Geen!

Liesbeth Smilde

Uitstekende service

Algemene informatie over het product

Bij de informatie op de website staat niet vermeld om welke soort olijfolie (Castillo de Tabernas) het gaat. Het is prettig wanneer de exacte olijf ook genoemd wordt.

Savills - Jan de Quay

Goede ervaring, mooie producten, snelle levering

Mooie producten, recepten bij producten

Het is een vrij statische ‘bestel site’ met weinig beleving. Wel goede product foto’s maar recepten zonder aantrekkelijke foto’s van de dis zoals een kookboek waar je zin krijgt om iets te maken en... Het is een vrij statische ‘bestel site’ met weinig beleving. Wel goede product foto’s maar recepten zonder aantrekkelijke foto’s van de dis zoals een kookboek waar je zin krijgt om iets te maken en te eten.
Productuitbreiding met kookboeken?
Aangeven welke producten vegetarisch of vegan zijn.

Annemieke Huisingh

Prima ervaring, bestelling goed en snel aangekomen

kwaliteit producten heel goed

bij de bestelling zaten leuke recepten, maar jammer dat het (met opzet?) recepten waren waarin producten die ik niet besteld had. Kan ook als aanmoediging bedoeld zijn om die ook te kopen, maar ik... bij de bestelling zaten leuke recepten, maar jammer dat het (met opzet?) recepten waren waarin producten die ik niet besteld had. Kan ook als aanmoediging bedoeld zijn om die ook te kopen, maar ik had het sympathieker gevonden als er recepten bij zaten met de producten die ik juist net wel gekocht had.
Tweede verbeterpunt: er bestaan opvulmaterialen die organisch zijn in plaats van plastic, zou een belangrijke verbetering zijn!

Johan De Deken

Heel goed

punktuele levering goed product

de verpakking was wat overgedimensioeerd (bij een eerdere bestelling was de verpakking compacter -- wat volstaat aangezien het niet om iets breekbaar ging)

Frank Silbermann

Vriendelijk, klantgericht, toeschietelijk, snelle levering.

Persoonlijke service

Bottarga

Ik

Snel en netjes verzonden. Snelle reactie op een Informatievraag via email. Vriendelijk en enthousiast. De verzendkosten zijn iets hoger. Het is een andere bezorgdienst dan P.. NL of D. L en hier... Snel en netjes verzonden. Snelle reactie op een Informatievraag via email. Vriendelijk en enthousiast. De verzendkosten zijn iets hoger. Het is een andere bezorgdienst dan P.. NL of D. L en hier ging dat perfect. Liever dan iets meer betalen.

Goed verpakt. Enthousiast.

Nvt

Peter J. Ebbink, chef-kok

Echt dé snoepwinkel voor chefs!

zeer exclusief assortiment, redelijk snelle levering, online bestellen, kundige adviezen en inspiratie via de telefoon met hun binnendienst

Nope

Nathalie Jacobs

Geweldige producten en snelle levering

De gekste kruiden te vinden op de website

Iets meer informatie voor particulieren toevoegen?