8.2/10
8.2/10

wendy

Fantastische samenwerking!!

Het product was wat aan de grote kant, we hadden duidelijk aangegeven dat het voor kinderen was, de armbandjes waren veel te ruim en dat was jammer

Over het algemeen tevreden

Heeft lang geduurd. Meteen pasmodellen in div. maten sturen. Offerte erg onduidelijk.
Normaal gesproken staan de bedragen excl. onderaan opgeteld en daaronder btw en incl. bedrag.
Op...
Op offerte staan de bedragen door elkaar en moet je zelf nog optellen. Vreemd.

Els Hufen- Ipse de Bruggen

Zeer positief! Meegaand, en adequate reacties. Fijn dat er meegedacht werd en dat er ruimte was voor overleg. Mijn complimenten!

C. Breederland /SG Helinium

Ook dit keer ging alles vlekkeloos.
Besteld, op tijd geleverd en in perfecte staat

leye boule Helvoirt

Komen afspraken volledig na
denken mee met klant
er is duidelijkheid

A.G

Mijn bestelling verliep in 1e instantie prima.
Totdat diegene die het in behandeling had op vakantie ging , het wel of niet overdroeg aan een collega en het mis ging.
Ik hoorde niks meer...
Mijn bestelling verliep in 1e instantie prima.
Ik hoorde niks meer (terwijl ik na het bestellen wist dat het na betalen een week zou duren)
Tenslotte zelf maar actie ondernomen en er 1 zo slim was bij jullie om het direct zelf uit te zoeken!!!
Zo had ik het net op tijd in huis!
En het waren 2 artikelen zonder opdruk o.i.d. ,dus zo moeilijk was het niet
Persoonlijk had ik er een artikel kadootje bijgedaan voor alles, maar goed .

Reactie Van Heijster:

Beste,
Beste,
Voor deze order gold betaling vooraf. Dat betekent dat de order pas wordt verzonden op het moment dat de betaling is overgemaakt. In dit geval hebben wij hier geen seintje van gekregen en werd de order dus niet verzonden. We gaan bekijken hoe dit kon gebeuren>
Onze excuses voor het ongemak,
Team Van Heijster